عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

سازمان نوسازی کشور در سال ۹۶ درزمینهٔ تخریب و بازسازی، بودجه آن‌چنانی نداشت

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سازمان نوسازی کشور در سال ۹۶ عملاً درزمینهٔ تخریب و بازسازی، بودجه آن‌چنانی نداشت خاطرنشان کرد: به خاطر همین موضوع بسیاری از مدارس شهر رشت و شهرستان‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و پیمانکارها طلب دارند و کار جلو نمی‌رود.

سازمان نوسازی کشور در سال ۹۶ درزمینهٔ تخریب و بازسازی، بودجه آن‌چنانی نداشت

به گزارش هشت دی،جبار کوچکی نژاد در نشست خبری با اشاره به بحث تخریب و بازسازی کشور اظهار کرد: در مجلس در بودجه سال ۹۶ دچار یک اشتباه شدیم و در مجلس هفتم بود که سه میلیارد دلار تصویب شد که از حساب ذخیره ارزی بردارند و برای فضاهای آموزشی خرج کنند.

 وی افزود: در قانون برنامه ششم این طرح را تمدید کردیم که دوباره سه میلیارد دلار بردارند ولی محل برداشت آن از حساب ذخیره ارزی مشخص کردیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حساب ذخیره ارزی با توجه به تشکیل صندوق توسعه ملی عملاً پول ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در سال ۹۶ سازمان نوسازی کشور عملاً درزمینهٔ تخریب و بازسازی، بودجه آن‌چنانی نداشت خاطرنشان کرد: به خاطر همین موضوع بسیاری از مدارس شهر رشت و شهرستان‌ها بلاتکلیف مانده‌اند و پیمانکارها طلب دارند و کار جلو نمی‌رود.

وی بیان کرد: در برنامه ششم باید در بودجه سال ۹۷ نوع صندوق را تغییر دهیم یا از توسعه ملی یا از بودجه عمومی دولت که در سال ۸۰۰ تا ۹۰۰ میلیارد تومان است استفاده کنیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد گفت: می‌توان در کمیسیسون تلفیق با دوسوم آرا این طرح را تغییر دهیم، چون روی واحدهای آموزشی همه نمایندگان حساس هستند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه