مصطفی کواکبیان در رشت:

هاشمی گفته بود به خاطر وی از روحانی حمایت کنیم/ مشکل دولت این است که گاهی آرام و گاهی تند می رود

دبیرکل حزب مردم سالاری گفت: مرحوم هاشمی رفسنجانی از ما درخواست کرد که این بار به خاطر وی از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنیم و بعد از انتخابات مسئله حزب را پیگیری کنیم که متاسفانه عمر وی به انتخابات نکشید.

هاشمی گفته بود به خاطر وی از روحانی حمایت کنیم/ مشکل دولت این است که گاهی آرام و گاهی تند می رود

به گزارش خبرنگار ۸دی، مصطفی کواکبیان شامگاه چهارشنبه در اولین مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاتم الانبیاء رشت با بیان اینکه هنوز قابل باور نیست که یک سال از دوری آیت الله هاشمی گذشته است، اظهار کرد: ۲۰روز قبل از قوت ایشان طی ملاقاتی که داشتیم بر اینکه کشور باید بر پایه حزب اداره شود.

وی افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی از ما درخواست کرد این بار به خاطر وی از روحانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنیم و بعد از انتخابات مسئله حزب را پیگیری کنیم که متاسفانه عمر وی به انتخابات نکشید.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه مظلومیت هاشمی رفسنحانی از اوایل پیروزی انقلاب وجود داشت، افزود: هاشمی از اموال شخصی خود در پیروزی انقلاب هزینه کرد ولی همواره متهم بود به عنوان ثروتمندی که از طریق انقلاب به ثروت رسیده است.

کواکبیان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با هاشمی، گفت: هاشمی همه چیز را برای نظام می خواست و حتی منزلی که در جماران داشت هم امام راحل به وی تقدیم کرده بود.

دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه با توجه به شناختی که از هاشمی دارم می توانم بگویم هاشمی از امیرکبیر بسیار بالاتر بود، افزود: هاشمی از شهید بهشتی نیز مظلومتر بوده است.

 

**هاشمی در انتخابات مجلس ششم از دست ما اصلاح طلبان زجر کشید

عضو فراکسیون امید مجلس، تصریح کرد: هاشمی در انتخابات مجلس ششم از دست ما اصلاح طلبان زجر کشید و افرادی که به مراتب در همه موارد از هاشمی پایین تر بودند ولی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه وحدت سرمایه ملی است، بیان کرد:  بدون وحدت ملی باقی ماندن انقلاب امکان پذیر نیست.

کواکبیان از کم کاری صدا و سیما و شهرستان هایی که مراسمی برای سالگرد هاشمی برگزار نکردند گله کرد و گفت: سنگ صبور از هاشمی معنا می گیرد و مظلومیت هاشمی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بسیاری از خدمات هاشمی نادیده گرفته شده است، گفت: هاشمی زنده است و باید زنده بماند.

**مشکل دولت این است که گاهی آرام و گاهی تند می رود

کواکبیان گفت: با افراط و تفریط و زر اندروزی و رانت خواری کشور به پیروزی نمی رسد و باید فکر هاشمی را زنده نگه داشت.

کواکبیان درباره اغشاشات اخیر بیان کرد: دلیل این اعتراضات مشکلاتی است که دولت قبل درست کرده و امروز اثبات شده است که اگر طبق تشخیص هاشمی عمل می شد بسیاری مشکلات رخ نمیداد.

وی با بیان اینکه به این دولت اعتقاد داریم، بیان کرد: مشکل این دولت ابن است که گاهی آرام و گاهی تند می رود ولی همه تقصیرات این اغتشاشات را نباید گردن آمریکا و عربستان انداخت و باید مسئولین بگویند آنها هیچی شما خودتان برای این مملکت چه کردید!

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: آمریکا در اغتشاشات دخالت کرد ولی مهم این است که ما شکاف جنسیتی، قومی و… را حل کنیم.

**راه حل مشکلات فیلتر تلگرام نبود

دبیرکل حزب مردم سالاری باید مسئولان بدانند که ما با نسل جوان و پویا مواجهیم، تصریح کرد: از بین معترضین ۲۰_۳۰درصد خواستار شغل و مشکلات اقتصادی بودند و مردم مشکلات دیگری هم دارند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فیلتر برخی شبکه های اجتماعی، گفت: راه حل مشکلات فیلتر تلگرام نبود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه