احتمال نامزدی اپرا وینفری در انتخابات آمریکا

یک سخنگوی کاخ سفید اعلام نمود که دونالد ترامپ از مواجهه با ‘اُپرا وینفری’ مجری معروف سیاه پوست این کشور به عنوان حریف مخالف در رقابتهای انتخاباتی سال ۲۰۲۰ استقبال خواهد کرد.

احتمال نامزدی اپرا وینفری در انتخابات آمریکا

به گزارش هشت دی،یک سخنگوی کاخ سفید اعلام نمود که دونالد ترامپ از مواجهه با ‘اُپرا وینفری’ مجری معروف سیاه پوست این کشور به عنوان حریف مخالف در رقابتهای انتخاباتی سال ۲۰۲۰ استقبال خواهد کرد.احتمال نامزدی اپرا وینفری در انتخابات آمریکا

 

این اظهارنظر سخنگوی کاخ سفید در حالی طرح شده که در روزهای موخر گمانه زنی هایی درباره حضور ‘ اُپرا وینفری’ مجری معروف سیاه پوست آمریکایی در عرصه سیاست و در پی آن نامزد شدن وی در انتخابات رئیس جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا طرح شده هست.

 

در همین حال هوگان گیدلی سخنگوی کاخ سفید اظهار کرد: ما از این چالش استقبال خواهیم کرد چه ‘ اُپرا وینفری’ باشد چه فرد دیگری. در روزهای موخر در توییتر هشتگ هایی درباره حضور احتمالی وینفری در رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۲۰ آمریکا رویت شده هست. شبکه سی ان ان نیز دیروز به نقل از دو دوست نزدیک این مجری معروف گزارش داده بود که اُپرا وینفری فعالانه به فکر نامزدی در انتخابات رئیس جمهوری آمریکاست. یکی از دوستان وینفری تایید کرد که وی هنوز تصمیم قطعی در این ارتباط نگرفته هست. وینفری در گذشته اعلام نموده بود که وی مایل به نامزدی برای سمت رئیس جمهوری آمریکا ندارد اما روزنامه لس آنجلس تایمز به نقل از یک شریک باسابقه این مجری معروف اعلام نمود که این بستگی به نظر مردم دارد. آنالیز گران سیاسی معتقد هستند، بعد از آنکه ترامپ در سال ۲۰۱۶ با مساعدت گرفتن از شهرتش به عنوان یک ستاره تلویزیونی توانست در انتخابات برنده شود، گمان اینکه کمپینی همانند توسط اپرا وینفری شروع شود، دور از ذهن نیست. با توجه به نزدیک بودن وینفری با دمکرات ها این امکان وجود دارد که وی در رقابتهای انتخاباتی درون حزبی دمکرات ها در سال ۲۰۲۰ شرکت کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه