نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس خبر داد

راه‌اندازی نیروگاه تولید برق و حرارت در اسکله آستارا

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی نیروگاه تولید برق و حرارت از نوع پیشرفته در اسکله بندر این شهرستان خبر داد و گفت: با احداث این نیروگاه برای حدود ۳۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

راه‌اندازی نیروگاه تولید برق و حرارت در اسکله آستارا

به گزارش هشت دی،ولی داداشی  در آستارا با اشاره به دیدار اخیر خود با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در این دیدار دستور راه‌اندازی یک نیروگاه تولید برق و حرارت از نوع پیشرفته از سوی «محمد راستاد» مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی ایران صادر شد.

وی با اشاره به‌اینکه این نیروگاه در محوطه اسکله مستقر می‌شود و زمین تعریف‌شده برای استقرار آن حدود سه تا پنج‌هزار مترمربع است، تصریح کرد: با احداث نیروگاه تولید برق و حرارت در محوطه اسکله برای حدود ۳۵ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از اتمام بروکراسی‌های اداری حدود شش تا هفت ماه طول می‌کشد تا این نیروگاه در داخل اسکله استقرار پیدا کند، خاطرنشان کرد: میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده جهت اجرای این طرح بیش از ۱۵ میلیارد تومان است.

داداشی با اشاره به اینکه جانمایی نیروگاه تولید برق و حرارت در محوطه اسکله بندر شهرستان آستارا از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام می‌شود، بیان کرد: سرمایه‌داران سرمایه‌گذاری که شرایط سرمایه‌گذاری در اسکله و دیگر طرح‌های اشتغال‌زایی این شهرستان را دارند اعلام آمادگی کنند تا از آن‌ها حمایت شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه