صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند

رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان گفت: صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند.

صنوف عرضه کننده مواد محترقه غیرمجاز پلمپ می شوند

به گزارش ۸دی نیوز ،سرهنگ محمدزاده رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس گیلان گفت: خانواده ها نقش کلیدی دربحث پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال داشته و باید فرزندان خود را از اقداماتی که به آزار و اذیت شهروندان منجر شود، برحذر دارند.

وی با بیان اینکه پلیس امنیت عمومی با چهارشنبه سوزان و کسانی که فرصت همدلی را به تهدید سلامت بهداشت روان و حتی آرامش شهروندان و قانون شکنی تبدیل می کنند برخورد قانونی خواهد کرد، اظهار داشت: در آموزه های دینی ما مزاحمت برای مردم گناه شمرده شده و همه از آن نهی شده ایم پس بایدمواظب رفتارمان بوده و با استفاده از مواد منفجره و آتش زا به گناه و جرم آلوده نشویم.

 پلیس به منظور ارتقاء امنیت جامعه با بازدیدهای محسوس و نامحسوس با عرضه مواد محترقه توسط صنوف برخورد می کند، افزود: واحدهای صنفی به هیچ عنوان حق فروش و عرضه مواد محترقه غیر مجاز از هر نوع که باشد به مردم را نداشته و پلیس با عرضه کنندگان مواد محترقه به شدت برخورد خواهد کرد.

سرهنگ محمدزاده تصریح کرد: پلیس در صورت کشف مواد محترقه غیرمجاز از واحد صنفی، مدیر واحد صنفی را به مراجع قضایی معرفی و برابر ضوابط و مقرارت صنفی، واحد مذکور به  منظور امنیت بیشتر شهروندان پلمپ خواهد شد.

 رئیس اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی گیلان در پایان به شعار نورزوی پلیس”  امنیت، سلامت، نشاط در سایه نظم و قانون” اشاره نموده و از مدیران واحدهای اقامتی و رستورانهای بین راهی خواست، با توجه به همزمانی ایام تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه نسبت به رعایت ضوابط و مقررات مختص به امکنه های عمومی، شئونات اسلامی اهتمام ورزند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه