در گفتگو با دبیر حزب مردم سالاری گیلان مطرح شد:

برنامه های حضور کواکبیان در گیلان + جزییات

دبیر حزب مردم سالاری گیلان، گفت: مصطفی کواکبیان در سفری یک روزه به استان گیلان ضمن حضور در اولین سالگرد مرحوم هاشمی با آیت الله قربانی دیدار خواهد کرد و در جلسه حزب مردم سالاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور خواهد یافت.

برنامه های حضور کواکبیان در گیلان + جزییات

کمال لشکری در گفت وگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به برگزاری اولین سالگرد ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: این مراسم به همت حزب مردم سالاری و با کمک و هماهنگی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این همایش مجموعه استانداری از معاونت سیاسی امنیتی استانداری، مدیر کل سیاسی و فرماندار شهرستان رشت جهت برگزاری هرچه باشکوه تر و حضور تمام اقشار جامعه نهایت تلاش خود را کرده اند.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با اشاره به سخنرانی مصطفی کواکبیان در این همایش، بیان کرد: کواکبیان در سفری یک روزه به استان گیلان ضمن حضور در اولین سالگرد مرحوم هاشمی با آیت الله قربانی دیدار خواهد کرد و در جلسه حزب مردم سالاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حضور خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در روز چهارشنبه از ساعت ۱۸تا ۲۰:۳۰ در مجتمع خاتم الانبیاء برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
جمع کنید بابا تا دیروز زنده طرف عامل اصلی فتنه و اغتشاش بود امروز هم مردش دست از سر ما برنمیداره خسته شدیم از این همه سیاسی بازی یه عده نان به نرخ روز خور
در حاشیه