گوگل در هر ثانیه بیش از یک گجت خانگی را به‌ فروش می‌رساند!

جنگ میان اسپیکرهای هوشمند خانگی روز به روز در حال افزایش است. هرچند کمپانی گوگل نسبت به دیگر رقبا دیرتر پا در این عرصه نهاد اما آنها بدون تلف کردن زمان، سریعا دستاورد خود را روانه بازار کردند و به‌نظر می‌رسد در حال رسیدن به رقیب قدرتمند خود یعنی آمازون هستند.

گوگل در هر ثانیه بیش از یک گجت خانگی را به‌ فروش می‌رساند!

به گزارش هشت دی،جنگ میان اسپیکرهای هوشمند خانگی روز به روز در حال افزایش است. هرچند کمپانی گوگل نسبت به دیگر رقبا دیرتر پا در این عرصه نهاد اما آنها بدون تلف کردن زمان، سریعا دستاورد خود را روانه بازار کردند و به‌نظر می‌رسد در حال رسیدن به رقیب قدرتمند خود یعنی آمازون هستند.

با وجود این‌که اسپیکر هوشمند گوگل هوم یکی از محصولات عالی این غول جستجوی اینترنتی به‌شمار می‌رود، ولی هنوز بلندگوهای این سازنده، تنوع محصول موجود در سری اسپیکرهای اکوی آمازون را ندارند. البته باید افزود که این موضوع از ماه اکتبر در حال تغییر است زیرا چندی پیش اسپیکرهای هوشمند “هوم مینی” و پس از آن “هوم مکس” روانه بازار شده‌اند.

گوگل هوم

همچنین گوگل به‌تازگی فاش کرده که این کمپانی از ماه اکتبر سال پیش تا به امروز، در هر ثانیه بیش از یک دستگاه خانگی فروخته که این آماری فوق‌العاده محسوب می‌گردد چراکه با اندکی محاسبات ریاضی متوجه خواهید شد که در حقیقت این شرکت توانسته در مدت زمان مورد بحث، بیش از شش میلیون دستگاه را به فروش برساند!

هنوز مشخص نیست که این رکورد فروش قابل توجه، به‌طور مشخص توسط فروش کدام گجت‌های الکترونیکی رقم خورده ولی بدون شک کاهش قیمت بلندگوی گوگل هوم به ۲۹ دلار یکی از دلایل موثر در چنین موفقیتی بوده است، علاوه‌بر این می‌توان پیش‌بینی کرد که عرضه اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی (به دلیل قیمت کم) احتمالا سهم بیشتری از بازار در اختیار این غول دنیای تکنولوژی قرار خواهد داد.

منبع: شهرخبر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه