«محمدرسول‌الله» را در شبکه نمایش خانگی ببینید

پیش فروش نسخه اینترنتی این فیلم سینمایی در حال حاضر آغاز شده و کلمه عبور ویژه دانلود صبح روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«محمدرسول‌الله» را در شبکه نمایش خانگی ببینید

به گزارش هشت دی،فیلم سینمایی «محمدرسول‌الله» به کارگردانی «مجید مجیدی» از روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

پیش فروش نسخه اینترنتی این فیلم سینمایی در حال حاضر آغاز شده و کلمه عبور ویژه دانلود صبح روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

این فیلم با کیفیت‌های مختلف از جمله بلوری نیز قابل دسترس برای مخاطبان است و علاقه‌مندان از این لینک می‌توانند ثبت نام کنند.

قیمت DVD این فیلم ۱۰,۰۰۰ تومان یعنی دو برابر قیمت DVD سایر فیلم ها عرضه می‌شود. به همین دلیل فروش اینترنتی این فیلم نسبت به سایر فیلم‌ها قیمت بالاتری دارد و به قیمت ۸ هزار تومان عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد این افزایش قیمت به دلیل طولانی‌تر بودن زمان این فیلم نسبت به سایر آثار توزیع شده، باشد.

فیلم «محمد رسول الله» در کشورهای مختلف از جمله ترکیه، آذربایجان، عراق ، روسیه و… به نمایش درآمد و با اقبال مواجه شد توسط موسسه نورتابان تولید شده و برای این فیلم که ۱۷۸ دقیقه آماده شده پشت صحنه نیز تدارک دیده شده است.

فیلم سینمایی «محمد رسول الله» داستان کودکی پیامبر اسلام است اما قصه از روزهای آخر شعب ابوطالب آغاز می‌شود و به قبل ازتولد تا مقطع ۱۲ سالگی پیامبر اکرم (ص) توجه دارد.

در این فیلم علیرضا شجاع نوری در نقش عبدالمطلب، مهدی پاکدل در نقش ابوطالب، ساره بیات در نقش حلیمه سعدیه، مینا ساداتی در نقش آمنه بنت وهب، محسن تنابنده در نقش ساموئل یهودی، داریوش فرهنگ در نقش ابوسفیان، رعنا آزادی‌ور در نقش ام جمیل، حمیدرضا تاج دولت در نقش حمزه، صادق هاتفی در نقش بحیرا ، محمد عسگری در نقش ابولهب، هدایت هاشمی در نقش حناطه، نگار عابدی در نقش همسر حناطه، پانته‌آ مهدی‌نیا در نقش فاطمه بنت اسد، جعفر قاسمی در نقش حارث شوهر حلیمه به ایفای نقش پرداختند.

منبع: افکارنیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه