نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

عدم رضایت نمایندگان از عملکرد معاونت سیاسی استانداری گیلان/ بخشی از مطالبات مردم برخورد با فساد است

نماینده مردم رشت با بیان اینکه برخورد با فساد بخشی از مطالبات مردم است، گفت: فساد اداری، رانت، تبعیض، عدم انجام امور مردم توسط دستگاه های دولتی و در رأس آنها مشکلات اقتصادی همه مشکلاتی است که باعث نارضایتی مردم شده است.

عدم رضایت نمایندگان از عملکرد معاونت سیاسی استانداری گیلان/ بخشی از مطالبات مردم برخورد با فساد است

جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به جابه جایی معاونت سیاسی استانداری گیلان اظهار کرد: بنا بر تعهد وزیر کشور تصمیم بر برکناری احمدی پور از سمت خود است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دلیل این تصمیم عدم رضایت اکثر نمایندگان، عملکرد ضعیف و به شدت حزبی وی است.

وی با اشاره به بخشی از سخنان رئیس جمهور مبنی بر اینکه تمام مشکلات مردم اقتصادی نیست، بیان کرد: صحبت رئیس جمهور کاملا درست است زیرا بخشی از مشکلات و مطالبات مردم در اعتراضات اخیر مربوط به انواع فسادهای حاکم بر کشور است.

کوچکی نژاد تصریح کرد: فساد اداری، رانت، تبعیض، بروکراسی بسیار تند اداری، عدم انجام امور مردم توسط دستگاه های دولتی و در رأس آنها مشکلات اقتصادی نیز همه مشکلاتی است که باعث نارضایتی مردم شده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به پروژه راه آهن رشت_قزوین بیان کرد: ۸۰درصد مراحل این پروژه انجام شده است.

وی افزود: بخشی از این پروژه به دلیل عدم منابع و مشکلات کشور به پایان نرسیده است ولی امیدوارم سال آینده در هفته دولت به بهره برداری برسد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه