اکران فیلمهای عمار و برپایی سنگرهای فضای مجازی، از جمله برنامه های سپاه قدس گیلان در اردوهای راهیان نور است

عنایت رضایی پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان گفت: جهت غنی سازی تمام اوقات حضور عزیزان زائر مخصوصا در اتوبوسها، با اختیار فیلمهای جشنواره مردمی فیلم عمار و فرشتگان قضاب و فیلمهای معرفی مناطق عملیاتی مورد بازدید زائران نسبت بهنمایش آنها اقدام میشود.

اکران فیلمهای عمار و برپایی سنگرهای فضای مجازی، از جمله برنامه های سپاه قدس گیلان در اردوهای راهیان نور است

به گزارش خبرنگار سرویس ایثار و شهادت ۸دی نیوز، با شروع مجدد اردوهای راهیان نور و اعزام کاروانهای متعدد از قشر های مختلف مردم شهید پرور استان گیلان و نیز لزوم فضا سازی و تبلیغات و همچنین انجام امور فرهنگی در طی زمان برگزاری این اردوها، عنایت رضایی پور معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان ضمن دعوت از آحاد مختلف مردم خاصه جوانان غیور استان جهت بهره مندی از فضاهای معنوی اردوهای راهیان نور در خصوص امور تبلیغی و فرهنگی این اردوها گفت: در راستای امورات تبلیغی و فرهنگی ضمن هماهنگی های لازم با سپاههای نواحی و ادارات مختلف نسبت به فضاسازی محیطی و تبلیغی در شهرستانها اقدام شد. همچین در زمان اعزام کاروانها با هر اتوبوس یک نفر راوی مجرب به عنوان مدیر فرهنگی اتوبوی اعزام خواهد شد.

رضایی پور در ادامه گفت: جهت غنی سازی تمام اوقات حضور عزیزان زائر مخصوصا در اتوبوسها، با اختیار فیلمهای جشنواره مردمی فیلم عمار و فرشتگان قضاب و فیلمهای معرفی مناطق عملیاتی مورد بازدید زائران نسبت بهنمایش آنها اقدام میشود. ضمنا برای همه عزیزان زائر در طول مدت اردو مسابقات فرهنگی هنری از قبیل کتابخوانی حفظ سوره های کوچک قرآن، خاطره گویی و برنامه های فرهنگی شب خاطره، شبی با شهدا و … برگزار میگردد.

rezaei

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه قدس گیلان افزود: اما در خصوص حضور در صحنه ی فضای مجازی، این استان اقدام به برپایی سنگر فضای مجازی در مناطق عملیاتی نموده است که با توجه به استقبال بی نظیر مردم در سال گذشته امسال نیز در این راستا با قدرت و امکانات بیشتر به خدمت رسانی مشغول خواهند بود.

سرهنگ رضایی پور در ادامه تصریح کرد: باتوجه به حجم گسترده انجام امور تبلیغی، فرهنگی، پشتیبانی و نیز به جهت نمایش حضور باشکوه مردم شریف گیلان یک گروه مستندساز از گروه تلویزیونی بسیج صدا و سیما به مناطق اعزام خواهند شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه