همایش ملی اقتصاد ایران اردیبهشت سال آینده در رشت برگزار می شود

مسئول سازمان بسیج کارمندان از برگزاری “همایش ملی مدیریت توانمندی ها در اقتصاد ایران” که در اردیبهشت ماه سال آینده در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد رشت برگزار می گردد خبر داد.

همایش ملی اقتصاد ایران اردیبهشت سال آینده در رشت برگزار می شود

به گزارش ۸دی نیوز، حسن حبیبی مسئول سازمان بسیج کارمندان گیلان در جمع خبرنگاران از برگزاری “همایش ملی مدیریت توانمندی ها در اقتصاد ایران” در اردیبهشت ماه سال آینده در مجتمع امام خمینی دانشگاه آزاد رشت خبر داد و در این خصوص گفت: رویکرد حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رویکردی جهادی و انقلابی و به نوعی عزت آفرین و مقاومت در برابر گفتمان تسلیم و مبتنی بر حضور گسترده مردمی است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر بر آورد استراتژیک مقام معظم رهبری و حضور ملت فهیم ایران اسلامی افزود: قطعا” تحریم ها، تهدید­ها و طراحی­ های به ظاهر تضعیف کننده نظام دشمنان را خنثی کرده است.

وی با اشاره به اینکه علم مهمترین سلاح مبارزه با ظلم و ستم است گفت: امروزه جهان به این نتیجه رسیده که علم مایه قدرت است.

دبیر اجرایی این همایش با بیان اینکه شکر خدا در طول عمر انقلاب اسلامی به جایگاه علمی خوبی رسیده ایم افزود: البته علم به تنهایی کافی نیست و علوم باید به فناوری و فناوری به صنعت و صنعت به تولید کشور وصل شود.

وی همچنین گفت: قطعا” علم و پژوهشی که به فناوری و تولید وصل نشود فایده اش بسیار اندک است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان با اشاره به اهمیت قدرت علم در دنیای امروز گفت: مشکلات کشور در بلند مدت تنها از راه علم و تحقیق قابل حل است.

حبیبی در ادامه به روند اجرای این همایش در راستای تولید علم بومی اشاره کرد و گفت: در سال خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی “همایش ملی توانمندی های اقتصادی ایران” با همکاری مراکز دانشگاهی و سایر دستگاه ها با هدف استفاده از ظرفیت های علمی، برگزار خواهد شد.

وی همچنین گفت: تا کنون بالغ بر ۳۰۰ مقاله از سراسر کشور به دبیر خانه همایش رسیده که پس از دسته بندی به کمیته داوران ارسال خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه