هشدار صالحی به آمانو درباره عواقب بدعهدی برجامی دولت آمریکا

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در تماس تلفنی با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، نسبت به عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجامی از جانب دولت آمریکا هشدار داد.

به گزارش ۸دی، هشدار صالحی به آمانو درباره عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجامی از جانب دولت آمریکابه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، «علی اکبر صالحی» بعد از ظهر امروز در تماس تلفنی با «یوکیو آمانو» نسبت به عواقب بدعهدی و نقض احتمالی تعهدات برجامی از جانب دولت آمریکا هشدار داد.

صالحی در این تماس تلفنی گفت: در صورت عدم اجرای تعهدات برجامی از جانب آمریکا، جمهوری اسلامی ایران تصمیماتی را اتخاذ خواهد کرد که می تواند بر روند فعلی همکاری های ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی تأثیرگذار باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیدمحمد
انرژی هسته ای رو دادید رفت و هرچی رهبری و منتقدان و وطن پرستان گفتند گوش نکردید و تو مجلس داشتی گلوت رو پاره میکردی. به همه به طعنه می گفتید دلواپس و ومثل وحشی ها هر توهین وحمله رو به منتقدین روا داشتید و باهرچیزکه دستتون اومد مانند اجدادتون که به امام حسین زدند به منتقدین زدید. الان داری دست خالی و بی برگ برنده چه هشدار میدی؟؟؟؟ فقط زیاد هشدارنده چون احتمال داره بقیه موهای امانو بریزه وکلا بشه حسن کچل
در حاشیه