رئیس اتاق بازرگانی گیلان در گفتگو با 8دی:

آغاز فعالیت سرای تجاری ایرانیان در آستاراخان روسیه/ آمار واردات برخی کالاها به کشور غیرقابل تصور است

رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: یک سری کالاهایی به داخل کشور وارد می شود که از نظر آماری برای من و شما غیر قابل تصور است.

آغاز فعالیت سرای تجاری ایرانیان در آستاراخان روسیه/ آمار واردات برخی کالاها به کشور غیرقابل تصور است

هادی تیزهوش تابان در گفت وگو با خبرنگار ۸دی، درباره آخرین وضعیت احداث سرای تجاری ایرانیان در آستاراخان روسیه اظهار کرد: سرای تجاری ایرانیان افتتاح شده است و پس از تعطیلات سال میلادی فعالیت خود را آغاز می کند.

وی افزود: در این سرا نمونه ای از کالاهای تمام استان ها عرضه می شود و بدین ترتیب برای کالاهای کشور بازاریابی می شود و بین تولید کننده و تاجار ارتباط ایجاد می شود.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان با بیان اینکه بخش مربوط به سردخانه ها در مراحل بعدی انجام می شود، گفت:  این سرا باعث افزایش صادرات می شود و به همان نسبت تولیدات نیز افزایش پیدا می کند.

**آمار واردات برخی کالاها به کشور غیرقابل تصور است

تیزهوش با اشاره به افزایش صادارات و تولیدات که به موجب آن باعث اشتغالزایی می شود، گفت: کیفیت کالا نکته ای حائز اهمیت در بخش صادرات است که باید نسبت به آن توجه ای ویژه داشت.

وی درباره راه های جلوگیری از قاچاق، اظهار کرد: نیروی انتظامی و نهادهای ذیربط در این خصوص باید همچنان هوشیار و آگاه عمل کنند.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان ادامه داد: برخی کالاهایی که به داخل کشور وارد می شود که از نظر آماری برای من و شما غیر قابل تصور است.

تیزهوش با اشاره به برخی از اسکله ها که نظارتی روی آنها انجام نمی شود، گفت: امیدوارم به زودی با کنترل و نظارت بر کالاهای قاچاق مواجه شویم و مشکل تولید و اشتغالزایی حل شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه