اموراجتماعی استانداری گیلان به نیروی قراردادی رسید؟!

اینکه ایشان بدون هیچ سابقه ی مدیریت رسمی به این جایگاه مهم گمارده می شود قدری تامل برانگیزاست!

اموراجتماعی استانداری گیلان به نیروی قراردادی رسید؟!

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از احرار گیل،شنیده شدپس از کش و قوس های فراوان   سرانجام حکم سرپرستی امور اجتماعی استانداری  گیلان به یک روزنامه نگار  ( که باعضویت قراردادی مشغول فعالیت در یکی از خبرگزاریهاست )صادر شد و طی چند روز آینده مراسم تودیع و معارفه آن برگزارمی شود .

امور اجتماعی از رده های مهم ستادی استانداری است که برنامه ریزی  و اجرا ی سیاست های نماینده عالی دولت در این امرمهم برعهده اوست. حال چگونه مدیران ارشد و باسابقه ،درتعاملات ادری به فراخوانی های ایشان دل می سپارند، باید صبوری پیشه کرد و نظارگر رویدادها بود.

اینکه ایشان بدون هیچ سابقه ی مدیریت رسمی به این جایگاه مهم گمارده می شود  قدری تامل برانگیزاست!  . تامل برانگیزتر اینکه برخی حنجره های ملت که  از ولایت مداری و شایسه سالاری می گویند دراینگونه انتصابات لام تاکام حرف نمی زنند حتی در حمایت ازاقدامات سکاندارمدیریت استان دریک هفته ۲بارزبان به مدح و ثنا می گشایند.!

باید به جناب آقای دکترنوبخت تبریک گفت، که درسفراخیرش به گیلان  وبرپایی همایش شناسایی نخبگان گیلان  بدون نصب عینک سیاسی! رفیق شفیق اش دراقدامی شتابزده حتی آنطوریکه شنیده شد بدون تایید مقامات امنیتی ،  به عضو ستاد انتخاباتی دکترروحانی درگیلان (البته همشهری استاندار) و حزب اعتدالش حکم «سرپرستی اموراجتماعی استانداری» اهدا می کند!

در چنین حوادثی است که فریادها به باد سپرده می شوند و فردی که برعلیه خادمان شهدا وشهدا قلم فرسایی می کرد باید عزیزدل دکتر نوبخت درگیلان باشد و تا شایسته سالاری آنطوریکه بعضی ها می خواهند تعریف  و تفسیر شود!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سالنامه
سلام آقای هشت دی، مرد باش و اینو انتشار بده. شماکه میگی ایشان سابقه مدیریتی نداره، چرا آن موقع که دوستمان [...] شد و اتفاقا هیچ ساقه و تجربه مدیریتی دولتی نداشت شما حرفی نزدید؟؟؟؟ جناحی عمل نکن 8 دی فراجناحی باش مثل مولا سیدعلی خامنه ای
علی
متاسفانه در اداره کل فناوری اطلاعات استانداری نیز از یک نیرویی که در هیچ کجا نه قرارداد داشت و نه استخدام بود استفاده شده است و ایشان نیز حتی یک روز سابقه کار احرایی ندارند . بعد از دریافت حکم سرپرستی با یکی از شرکت های تحت نظر استانداری قرارداد امضا کردند. . اگر تدبیر این است پس بی تدبیری چیست؟
عبداللهی
در زمان استانداری سعادتی اگر چنین اتفاقاتی میافتاد.امثال جناب ر[...] چنان اه و واویلا راه میانداختند که یه ادم کوچولو رو برای کار بزرگ انتخاب کردند. اکنون در دولت تدبیر وامیدشایسته گان کنار میروند ونو رسیده ها ......
سیامک
چقدر مزخرف مینویسید. بودجه خود شما از کجا تامین میشه؟
نادر
من واستون متاسفم که چنین افکاری دارید همین آقایی که میفرمایید تنها کسی است که با هزینه شخصی و تلاش فراوان در این استان یه روزنامه بدون هیچ حمایتی هر روز به چاپ برسونه و بسیار تلاشگر و دوستا داشتنی میباشد . تازه فکر کنم دوستان شما دارن از قطار دولت تدبیر و امید پیاده میشن اینقدر شما دستپاچه شدید .
کاکتوس
اقا سیامک از جیب مردم نکنه میخوای بگی پول تو جیب ما رو آقای [...] میده اونم در راه رضای خدا
امثال نادر کش
آقا نادر افکار جو طلب داری. معلومه که شما از هیچ موضوعی سر رشته نداری و جو گیرانه نظر میدی. در ضمن تدبیر و امید قطار نیست ، ژیانه که هرکس سوارشد خودش پیاده میشه.
سجاد
اگر تبعیضی در اجرای عدالت وجود داشته باشه دیگر ان عدالت عدالت نیست. عزیزان 8 دی ضمن آرزوی توفیق، شما موضوعات مشابه بسیاری را در 8 سال گذشته دیدید من جمله ورود بخشدارانی به عرصه مدیریتی اجتماع که شاید همان قراردادی هم نبودند علیرغم احترام برای برخی از آنها که یکی از دوستان بنده هم از جمله آنهاست وی هم اکنون رئیس سازمان فلان هم شده است اما به چه قیمتی! قیمت آن سوخته شدن یک سهمیه استخدامی بود که به ایشان به همراه چند نفر بخشدار مشابه دیگر بعد از مدتی تعلق گرفت!! سهمیه ای که برخی از قراردادی ها قدیمی استانداری با بیش از 10 سال سابقه کار هنوز نتوانسته اند بدان دست یابند.....
رضا
کارمند بودن یا قراردادی بودن که نشانه شایستگی نیست خیلی از کارمندان با پارتی وارد دستگاههای دولتی شدند و توانایی توسعه و ایجاد شغل و زندگی مناسب برای سایر اقشار جامعه راندارند اگر از ظرفیت نخبگان بیرون از دولت برای نجات کشور استفاده نشود خیلی از جوانان باید از این استان و کشور مهاجرت کنند
محمد
ایشان که از عوامل [...] بودند و کلی قلم فرسایی وی که نشائت گرفته از افکار [...] بوده چطور می تواند مباحث فرهنگی که دغدغه ی حضرت آقا می باشد را پیگیری نماید؟
در حاشیه