گزارش لیگ یک؛

تساوی ملوان/ همه نتایج برای نساجی

نیم فصل دوم لیگ یک امروز با برگزاری ۹ بازی هفته هجدهم آغاز شد. نتایجی که در بازی های امروز رقم خورد باعث خوشحالی قائمشهری ها شد. چرا که نماینده آنها یعنی نساجی تنها تیم پیروز این هفته در میان ۱۰ تیم بالای جدول بود و در واقع همه تیم های بالانشین جدول، امروز برای نساجی مازندران باز کردند.

تساوی ملوان/ همه نتایج برای نساجی

به گزارش ۸دی، نیم فصل دوم لیگ یک امروز با برگزاری ۹ بازی هفته هجدهم آغاز شد.

ماشین سازی تبریز ۰-۰ نفت مسجد سلیمان

شاگردان محمود فکری که صدرنشین بلامنازع لیگ یک هستند امروز در تبریز ۲ امتیاز حساس را در برابر ماشین سازی از دست دادند. آنها حالا با ۳۹ امتیاز همچنان در صدر قرار دارند و فاصله شان با تیم دوم جدول همچنان ۵ امتیاز است.

شهرداری ماهشهر ۳-۱ راه آهن

دومین پیروزی متوالی نماینده ماهشهر بعد از حضور علیرضا مرزبان روی نیمکت این تیم به دست آمد. البته این پیروزی در برابر تیم قعرنشین و بحران زده راه آهن قابل پیش بینی بود. شاگردان مرزبان در بازی بعدی خود هم مقابل تیم پایین جدولی شهرداری تبریز کار چندان سختی نخواهند داشت.

برق جدید شیراز ۰-۰ ملوان

این تساوی بدون گل برای هر دو تیم به منزله باخت بود. برق با این تساوی خانگی یک پله سقوط کرد و جایش را به نساجی داد و ملوان هم در رده نهم جدول باقی ماند.

اکسین البرز ۲-۲ گل گهر سیرجان

در روزی که اکثر بالانشینان جدول ناکام بودند، شاگردان علی لطیفی فرصت خوبی را برای کم کردن فاصله خود با آنها را از دست دادند. البته اکسین همین یک امتیاز را هم مدیون گل وقت های تلف شده شاهین شفیعی است.

مس کرمان ۰-۲ شهرداری تبریز

یک نتیجه خوب برای شاگردان سیروس دین محمدی! حالا آنها به اندازه کافی از تیم های صبا و راه آهن فاصله گرفته اند و امیدوارند در ادامه با چند نتیجه خوب دیگر از جمع تیم های فانوس به دست خارج شوند.

نساجی ۱-۰ ایرانجوان بوشهر

داوود مهابادی شورع خوبی در قائمشهر داشت. تیم او در بازی امروز ۳ امتیاز حساس را گرفت و خوش شانس بود که همه رقبا امتیاز از دست دادند. حالا نساجی با نفت ۶ و با بادران فقط یک امتیاز فاصله دارد.

مس رفسنجان ۱-۰ خونه به خونه

باخت غافلگیرکننده شاگردان نکونام آنها را از نزدیک شدن به صدر جدول بازداشت. این اولین باخت بابلی ها در ۱۲ بازی آخر آنها بود.

صبای قم ۱-۴ آلومینیوم اراک

اوضاع صبا آنقدر فاجعه بار است که در یک بازی خانگی مقابل تیم پایین جدولی هم ۴ گل دریافت می کند! صبا به همراه راه آهن جدی ترین کاندیدای سقوط به لیگ دو است و به نظر نمی رسد بتواند از این شرایط خارج شود.

بادران ۰-۰ فجر سپاسی

شاگردان محمد ربیعی بهترین فرصت را برای کم کردن فاصله خود با نفت مسجدسلیمان صدرنشین از دست دادند. اتفاق تلخ در این بازی، از دست رفتن پنالتی دقیه ۸۹ برای بادران توسط کریم اسلامی بود.

جدول رده بندی

۱-نفت مسجدسلیمان ۳۹

۲-بادران ۳۴

۳-نساجی ۳۳

۴-برق جدید شیراز ۳۱

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه