مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

آمریکا خواستار اسلام عربستانی در ایران است/ عملکرد نامناسب مسئولان منجر به رخنه دشمنان می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امریکا خواستار اسلامی عربستانی در ایران است گفت: دشمن می داند تداوم انقلاب اسلامی منجر به نابودی استکبار و صهیونیست می شود.

آمریکا خواستار اسلام عربستانی در ایران است/ عملکرد نامناسب مسئولان منجر به رخنه دشمنان می شود

به گزارش ۸دی حجت السلام و المسلمین غلامحسن تسخیری صبح امروز در میدان شهدای ذهاب در تجمع پرشکوه مردم رشت در محکومیت آشوبگری های اخیر، اظهار کرد: امروز روز بیعت با ولی زمان و ولی امرمسلمین در دفاع از آرمان های انقلاب است و از حماسه بزرگ‌مردم غیور، با بصیرت و هوشمند استان گیلان جهت نابودی فتنه دیگر امریکا، اسرائیل و آشوب گران تشکر میکنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به نگرانی پیامبر اکرم(ص) درباره برخی ویژگی های امت خود بیان داشت: فتنه های گمراه کننده و شکم باری و شهوت رانی مواردی است که باعث ضربه به جوامع اسلامی می شود.

تسخیری با بیان اینکه با گذشت ۴دهه از انقلاب دشمن دست از سر ملت انقلابی بر نداشته است و با توطئه های مختلف درصدد نابودی انقلاب و اسلام افزود: پیامبر نیز وقتی اسلام را به مردم عرضه داشت تمام دشمنان با تمام‌ قوا در برابر تفکر پیامبراسلام و با روش های مختلف نظیر تهدید ، اهانت، تمسخر، تبعید، تحریم قرار گرفتند تا پیامبر اکرم از اسلام دست بردارد.

وی با تشبیه انقلاب اسلامی به انقلاب پیامبراکرم(ص) افزود: بعد از حدود هزارسال انقلابی با هیبت انقلاب رسول اکرم شکل گرفت و تاریخ مجددا تکرار شد و دشمن با تمام قوا در مقابل اسلام‌ و انقلاب اسلامی قرار گرفته است و خواستار اسلام عربستانی در ایران است.

تسخیری با بیان اینکه اسلام‌اصیل امروز در اروپا، امریکا و…نفوذ پیدا کرده است گفت: دشمن می داند این اسلام اگر همچنان دوام و امتداد پیدا کند جایی برای استکبار صهیونیست باقی نمی گذارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران یک‌ اسلام تاثیرگذار و کارآمد در دولت ها است ابراز داشت: دشمن بر این اساس در هر دهه یک برنامه ریزی و طرحی جدید برای ضربه به انقلاب ایجاد میکند.

وی تصریح کرد: طرح دشمن ۱۰سال به ۱۰سال است و در دهه۷۸،۸۸ فتنه دشمن توسط ملت نقش بر آب شد و فتنه سوم دشمن که طرح آن برای سال ۹۸ بود بدلیل رخنه ها و مشکلات مردم در مسائل اقتصادی و معشیت ها زودتر اجرا شد.

تسخیری با بیان اینکه دشمن رسما در اغتاشاشات  اعلام کرده است که پرچم‌جمهوری اسلامی ایران به پایین کشیده شود و با اشاره به پروژه تنبیه ایران که توسط امریکا طراحی شده است افزود: راهبردهایی که در این پروژه درنظر گرفته شده بود شامل اصلاح و ارائه مجدد برجام، انزوا و عقب گرد ایران در منطقه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان تصریح کرد: جداسازی اقتصادی ایران از جهان، تفرقه افکنی در جامعه ایران، نابودی موشک های ایران، عقب نشینی ایران و تنبیه ایران از جمله مواردی است که توسط طرح امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

وی با اشاره به مسئله رخته که در بدنه نظام جمهوری اسلامی رخ داده است گفت: در کشوری که دارای این حجم دشمن است باید مسئولان درست انتخاب شوند زیرا عدم عملکرد مناسب مسئولین باعث رخنه‌ دشمن می شود.

تسخیری با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در راهپیمایی سال گذشته بیان داشت: این حضور مردم معنای عدم مشکلات نیست در حالیکه برخی رفتارها برای مردم قابل تحمل نیست و مردم دارای مشکلات اقتصادی و تنگی معشیت و… هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولین باید نسبت به اجرای اقتصاد مقاومتی و حل مشکلات معشیتی و اقتصادی مردم همت کننند.

تسخیری خطاب به دشمنان داخلی و خارجی بیان داشت: خطوط قرمز این ملت ولایت، اسلام و انقلاب است و هرکس با هرموقعیتی به خطوط قرمز دست اندازی کند در مقابل آنها می ایستد.

 

منبع: دیارباران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه