مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال ۹۷

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷ از مخالفت اعضای این کمیسیون با افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال آینده خبر داد.

مخالفت اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با افزایش قیمت بنزین در سال ۹۷

به گزارش هشت دی، رسول خضری عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۹۷، با اشاره به جلسه امروز(شنبه، ۱۶ دی ماه) کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ کل کشور گفت: امروز تبصره ۱۸ در کمیسیون بررسی شد که در قسمت درآمدی آن آمده به دولت اجازه داده می شود صد در صد منابع حاصل از مابه التفاوت قیمت حامل های انرژی در سال ۹۷ نسبت به قیمت این حامل ها در سال ۹۶ را به حساب خاصی نزد خزانه داری کل کشور واریز شود.

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: دولت به بهانه ایجاد اشتغال قیمت حامل های انرژیرا به ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش داده بود که بر این اساس بنزین به لیتری۱۵۰۰ تومان می رسید و قیمت گازوئیل هم ۱۰۰ تومان افزایش می یافت.

وی در ادامه با بیان اینکه پیشنهاد حذف بخش افزایش قیمت بنزین ازسوی آقای فلاحت پیشه و بنده مطرح شد، گفت: در نهایت این پیشنهاد حذف رأی آورد و باید منتظر نظر نمایندگان در صحن علنی ماند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ در پایان با بیان اینکه اگر قیمت حامل های انرژی افزایش می یافت به دنبال آن قیمت سایر خدمات و کالاها نیز افزایش می یافت، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دولت درآمدهایی برای ایجاد اشتغال داشته اما تغییر ندیده ایم، بنابراین این افزایش قیمت نیز نمی توانست چندان در رفع بیکاری کمک کند.

منبع: افکارنیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه