رده دومی گسترش‌فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه

تیم گسترش‌فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشته است.

رده دومی گسترش‌فولاد تبریز در بازی‌های خارج از خانه

به گزارش هشت دی، تیم گسترش‌فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در رشت موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ برابر سپیدرود این شهر به برتری دست یابد.

آبی‌پوشان تبریزی در بازی‌های خارج از خانه نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و در پایان هفته هفته سوم از دور برگشت با ۲۶ امتیاز در مکان هشتم جدول جای گرفته‌اند.

گسترش‌فولاد تبریز در ۱۰ بازی برگزاری کرده خود در خارج از تبریز به ۵ پیروزی دست یافته و یک بازی نیز مساوی کرده است و در ۴ بازی مغلوب حریفان خود شده است که در واقع نیمی از بازی‌های خارج از خانه خود را با پیروزی به پایان برده‌اند.

آمار فوق‌العاده تیم گسترش‌فولاد سبب شده است که این تیم در جدول بازی‌های خارج از خانه با کسب ۱۶ امتیاز بعد از پرسپولیس ۲۳ امتیازی بهترین عملکرد را داشته و بالاتر از سایر تیم‌های لیگ برتری قرار گیرد.

گسترش‌فولاد در خانه نیز ۳ برد و یک تساوی داشته تا امتیازات کسب کرده این تیم در تبریز ۱۰ امتیاز باشد.

آبی پوشان تبریزی تنها یک امتیاز با تیم استقلال تهران تیم چهارم جدول اختلاف داشته و‌ اگر تنها بازی هفته گذشته خود برابر ذوب‌آهن اصفهان را با برتری پشت سر می‌گذاشتند، الان در رده چهارم جدول قرار داشتند.

گسترش‌فولادی‌ها تبریز هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور در تبریز میزبان تیم فولاد خوزستان هستند و بهترین بخت را دارند تا با برتری برابر این تیم، ضمن گرفتن انتقام شکست دور رفت، برای کسب رتبه‌های بالاتر خیز بردارند.

تیمی که در چند هفته ابتدایی لیگ برتر در قعر جدول قرار داشت، حالا یکی از تیم‌هایی است که نیم نگاهی به کسب سهمیه آسیا داشته و در تلاش است بهترین عملکرد خود در لیگ برتر را ثبت کند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه