مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان:

استفاده از تبلت برای آموزش دانش آموزان جزو برنامه‌های آموزش‌وپرورش گیلان است

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان بابیان اینکه گیلان جز پنج استانی است که استفاده از تبلت برای سوادآموزها در برنامه است گفت: یک کلاس را به‌صورت آموزشی در شهر رشت انتخاب کردیم و به هر سوادآموز یک تبلت دادیم که آموزش‌دهنده آموزش می‌دهد و این به‌صورت تدریجی گردشی در اختیار کلاس‌های بعدی قرار می‌گیرد.

استفاده از تبلت برای آموزش دانش آموزان جزو برنامه‌های آموزش‌وپرورش گیلان است

به گزارش هشت دی، مهدی حاجتی در نشست خبری بابیان اینکه گیلان جز پنج استانی است که استفاده از تبلت برای سوادآموزها در برنامه است اظهار کرد: یک کلاس را به‌صورت آموزشی در شهر رشت انتخاب کرده و به هر سوادآموز یک تبلت دادیم که آموزش‌دهنده به‌وسیله آن آموزش می‌دهد و این به‌صورت تدریجی، گردشی در اختیار کلاس‌های بعدی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه روی تولید محتوا برنامه‌ریزی کرده‌ایم تصریح کرد: کتاب مبارزه با آفات کشاورزی، بحث مربوط به چقدر از چای می‌دانید و این‌گونه کتاب‌ها را برایشان تألیف کردیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان بیان کرد: در بخش مربوط به بهداشت و مسائل زیست‌محیطی هر آن چیزی که در این بخش‌ها بتواند فعال باشد ‌می‌تواند اثرات مثبت داشته باشد.

وی افزود: کلاس آموزش زبان انگلیسی به‌صورت ساده و مهارت‌های فناوری به‌صورت ۲۰۰ سوادآموز در غالب ۲۰ کلاس در استان در حال برنامه‌ریزی است.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش گیلان بیان کرد: طبیعی است که هرچقدر بتوانیم در مقوله تألیف کتاب‌های جذاب کارکنیم تأثیراتش هم در ارتقای تحصیلی افراد لازم التعلیم ما است که غالباً اولیا هستند.

 حاجتی بیان کرد: گیلان یک استان کشاورزی است و مام تلاش ما در تولید محتوا است که سوادآموز ما وقتی در کلاس توسط آموزش‌دهنده حضور پیدا کرد برایش مطابقت و جذابیت داشته باشد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه