رئیس اتحادیه طلافروشان رشت مطرح کرد:

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار رشت/ طلا گرمی ۱۲هزار تومان افزایش پیدا کرده است 

رئیس اتحادیه طلافروشان رشت با بیان اینکه قیمت طلا در مقایسه با یک ماه گذشته گرمی ۱۲هزار تومان افزایش پیدا کرده است گفت: در حال حاضر قیمت هر گرم طلا ۱۳۷هزار تومان است.

آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار رشت/ طلا گرمی ۱۲هزار تومان افزایش پیدا کرده است 
به گزارش هشت دی، محمدعلی ی در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران» درباره آخرین تغییرات قیمت سکه و طلا در بازار رشت اظهار کرد: قیمت خرید سکه تمام بهار آزادی یک میلیون و ۴۶۰ هزارتومان و  فروش آن یک میلیون و ۴۸۰هزارتومان است.

وی با بیان اینکه قیمت خرید نیم‌سکه ۷۲۰هزارتومان و فروش آن ۷۳۵هزارتومان است، گفت: خرید ربع سکه ۴۲۰هزارتومان و قیمت فروش ۴۳۰هزارتومان است.

رئیس اتحادیه طلافروشان با بیان اینکه قیمت طلا در مقایسه با یک ماه گذشته گرمی ۱۲هزار تومان افزایش پیدا کرده است گفت: در حال حاضر قیمت هر گرم طلا ۱۳۷هزار تومان است.

مرزبان مقدم با بیان اینکه قیمت طلا در وهله اول تحت تاثیر بازار جهانی است، افزود: علاوه بر بازار جهانی اتفاقات داخل کشور روی خرید و فروش طلا و سکه تاثیر گذاشته است.

وی با اشاره به افزایش قیمت طلا طی ناآرامی های روزهای اخیر، تصریح کرد: هر چقدر اوضاع و جو کشور آرام تر باشد قیمت طلا و سکه تغییر کمتری خواهد داشت.

رئیس اتحادیه طلافروشان با بیان اینکه هر نوسان قیمتی باعث توقف بازار می شود، افزود: نوسان قیمت بازار باعث بلاتکلیفی مردم در خرید و فروش طلا و سکه می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد
مسئولین میخواهید این گرانی ها به کنترل درآید؟ الف- اقتصاد مقاومتی را به معنای واقعی محقق نمائید؛ وب -کشور را از جادوی مالی و پولی دشمن خلاص کنید؛ و ارزش و آقایی دلار را در زندگی اقتصادی مردم بشکنید، ج - اگربندهای الف وب را انجام دهید،کشورهای دیگر را هم نیز نجات داده‌اید، و برای آنها الگو خواهنید شد..
در حاشیه