فراماندار تالش در گفتگو با 8دی:

پیشرفت ۲۵ درصدی سد لاستیکی تالش/ کمربندی خطبه سرا در طول ۱۸ماه به مرحله بهره برداری می رسد

فرماندار تالش درباره زمان بهره برداری از پروژه های شهرستان تالش گفت: سد لاستیکی در بازه زمانی حدود ۱۸ماه و پیش از بهار سال آینده و کمربندی خطبه سرا با وجود سختی کار بر اساس گفته مسئولان مربوطه در طول ۱۸ماه به مرحله بهره برداری می رسد.

پیشرفت ۲۵ درصدی سد لاستیکی تالش/ کمربندی خطبه سرا در طول ۱۸ماه به مرحله بهره برداری می رسد

سیدعیسی مهدوی در گفت وگو با خبرنگار ۸دی در تشریح پروژه های در دست اقدام این شهرستان اظهار کرد: پروژه سد لاستیکی با پیشرفت حدود ۲۵درصد و با اعتباری معادل ۱۳میلیارد تومان در حال پیشروری است‌.

وی با بیان اینکه کمربندی خطوط راه تملکش انجام شده است و به زودی عملیات اجرایی این پروژه شروع می شود، گفت: برای کمربندی تالش در حال تملک اراضی هستیم که فاز اول این پروژه آغاز شود.

فرماندار تالش درباره وضعیت پسماند در این شهرستان بیان کرد: زیر ساخت های گروه پسماند با سرمایه گذاری حدود ۲۷میلیارد تومان در حال آماده سازی است که به سرمایه گذار تحویل داده شود.

مهدوی با بیان اینکه کلیه پروژه های مذکور باهم در دست اقدام و پیشروری هستند، درباره طرح هادی گفت: در مجموع حدود ۶۵ روستا جهت اجرای طرح هادی در نظر گرفته شده است که طرح هادی در حدود۳۰روستا معادل ۵۰درصد پیشرفت داشته است.

فرماندار تالش درباره زمان بهره برداری از پروژه های شهرستان تالش بیان کرد: سد لاستیکی در بازه زمانی حدود ۱۸ماه و پیش از بهار سال آینده و کمربندی خطبه سرا با وجود سختی کار بر اساس گفته مسئولان مربوطه در طول ۱۸ماه به مرحله بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به فصل زمستان و بحران های احتمالی و طبیعی گفت: همه دستگاه های ذیربط آماده هستند و با توجه به کاهش بارش باران و سیستم آبیاری کشاورزی سنتی، تدابیر لازم جهت مقابله با بحران آب در نظر گرفته شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه