سد معبری عجیب در شهر ماسال / ورود شهرداری، فرمانداری و نیروی انتظامی هم افاقه نکرد + تصاویر

شماری از کسبه و اهالی این کوچه ضمن گلایه از سد معبر عجیب این فرد، از بی نتیجه ماندن پیگیری‌ها برای بازگشایی این منطقه خبر می‌دهند.

سد معبری عجیب در شهر ماسال / ورود شهرداری، فرمانداری و نیروی انتظامی هم افاقه نکرد + تصاویر

به گزارش هشت دی،شماری از شهروندان ماسالی نسبت به سد معبری عجیب در حاشیه بلوار دادگستری ماسال و بی نتیجه ماندن پیگیری مسئولین در برخورد با وی گلایه دارند.

فرد خاطی علاوه بر ایجاد یک دکه در حاشیه خیابان و تجاوز به حقوق عامه مردم، باعت ایجاد سد معبر و اختلال در رفت و آمد کوچه شده و عملا با وجود این دکه، دیدن داخل کوچه و واحدهای تجاری آن سخت شده است.

جواد از کسبه این کوچه  در این باره گفت : ما سالهاست این مشکل را داریم و این فرد با ممانعت و ایجاد یک دکه و تخلیه اجناسش در کنار خیابان، علاوه بر ایجاد خطرات جانی و تجاوز به حقوق عامه مردم در خیابان، باعث ایجاد سد معبر و اختلا ل در رفت وآمد اهالی و کسبه این کوچه شده است به طوریکه بخش اعظمی  از ورودی کوچه را اشغال کرده است.

وی افزود : این کوچه محل کسب و کار ماست و این موضوع ما را دچار مشکل کرده است ؛ بطوریکه نمی توانیم یک کامیون شن وارد این کوچه کرده و اقدام به بهسازی و آسفالت آن کنیم.

وی ادامه داد: نامه نگار یهای با شهرداری انجام دادیم که در نهایت با صبر و حوصله مان جهت حضور شهردار و شورای جدید، تذکرات لازم به ایشان انجام شد اما بازهم اتفاقی نیفتاد.

جواد اضافه کرد : در ماه گذشته نیز با دستور شهردار با همراهی عوامل انتظامی  یک دستگاه لودر به محل عزیمت کرده اما این فرد باز در مقابل تخلیه این محل مقاومت می کند

 

حمید از اهالی دیگر این محل به خبرنگار ما گفت: ما خواهان استفاده از حق عمومی و شهروندی خود هسیتم و وقتی یک شهروند به حق خود و دیگران احترام نمی گذارد نباید از سایر دستگاهها انتظار ارائه خدمات شهروندی را داشته باشد.

وی با اشاره به عدم نامگذاری کوچه توسط شهرداری توضیح داد: در این خصوص به شهرداری هم مراجعه کردیم که لازمه این امر تعریض و آسفالت کوچه است اما وضع فعلی باعث سردرگمی مردم عادی و راننده ها در ورود به کوچه شده است.

حمید افزود:  با توجه به اینکه، این کوچه در ورودی شهر قرار دارد این مانع و سد معبر چهره زشتی در منظر عموم ایجاد کرده است.

وی افزود:  اگر ایشان مالک این ناحیه هستند باید با شهرداری مکاتبه کنند  و اگر مالک نیست باید با وی برخورد و تصرفاتش جمع‌آوری  شود.

منبع: ماسال نیوز

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه