بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ را بشناسید +تصاویر

سال ۲۰۱۷ سال خوبی در زمینه ی تولید گجت های مختلف نبود و سالی پر از نقص های امنیتی و نقص های تکنولوژی بوده است.

بدترین گجت‌های سال ۲۰۱۷ را بشناسید +تصاویر

به گزارش هشت دی،سال ۲۰۱۷ سال خوبی در زمینه ی تولید گجت های مختلف نبود و سالی پر از نقص های امنیتی و نقص های تکنولوژی بوده است. امیدواریم تا سال ۲۰۱۸ سال خوبی برای ارائه ی گجت های مختلف و پیشرفت تکنولوژی باشد. در این مطلب نیز قصد داریم تا بدترین گجت های سال ۲۰۱۷ را به انتخاب وب سایت اینگجت (engadget) معرفی کنیم.

آبمیوه گیر هوشمند Juicero

بدترین گجت‌های سال 2017 را بشناسید +تصاویر

به طور فنی این آبمیوه گیر هوشمند در سال ۲۰۱۶ وارد بازار شد و عرضه ی آن تا سال ۲۰۱۷ نیز به پایان نرسید و ادامه داشت. به همین دلیل هنوز این محصول را یکی از بدترین گجت های سال معرفی می کنیم. قیمت این گجت در سال ۲۰۱۷ کاهش پیدا کرد و از ۷۰۰ دلار به ۴۰۰ دلار رسید. اما آیا یک آبمیوه گیر هوشمند آن هم بدون استفاده از میوه های تازه ارزش ۴۰۰ دلار را دارد؟ این محصول که فقط با کیسه های آبگیری مخصوص به خود کار می کند یکی از بدترین گجت های سال بوده است.

ساعت هوشمند LG Watch Style

بدترین گجت‌های سال 2017 را بشناسید +تصاویر

طراحی اولیه این ساعت هوشمند بسیار بی نظیر بود ولی عمر باتری آن بسیار وحشتناک بود، تا حدی که حتی یک روز هم دوام نمی آورد. این در شرایطی است که ساعت های هوشمند اپل هر سه روز یکبار به شارژ نیاز دارند. لازم به ذکر است که قیمت آن نسبتاً مقرون به صرفه است اما همچنان خرید آن توصیه نمی شود. این محصول در سال ۲۰۱۷ یکی از گجت های سطح پایین است و در لیست بدترین ها قرار گرفته است.

فروشگاه محلی Bodega

بدترین گجت‌های سال 2017 را بشناسید +تصاویر

این گجت در واقع یک فروشگاه محلی است که برای محیط هایی مانند باشگاه ها، آپارتمان ها، سینماها و مکان های این چنینی طراحی شده است. در واقع این گجت یک کابینتی است که کالاهای مصرفی مانند خمیر دندان، تنقلات و محصولات این چنینی را در خود نگه می دارد که با انتخاب کالایتان می توانید آن را در اختیار داشته باشید و نیازی به رفتن به فروشگاه نداشته باشید. این ایده جالب است اما مسئله این است که برای جلب توجه یک ایده و تولید یک گجت باید مشکلاتی مطرح باشد و گجت ها در راستای حل مشکلات ساخته و تولید شوند. این گجت هیچ کمکی به مردم نخواهد کرد و نقش خاصی نخواهد داشت. البته با رایج شدن خرید اینترنتی مشکلات زیادی حل شده است در نتیجه این گجت اصلاً کاربردی نخواهد داشت و جزو بدترین ها است.

اسپیکرهت آتاری (کلاه مجهر به اسپیکر)

بدترین گجت‌های سال 2017 را بشناسید +تصاویر


بیشتر بخوانید: با برترین گوشی های سال ۲۰۱۷ آشنا شوید


همانطور که از نام آن مشخص است، Speakerhat یک کلاه بیس بال است که در لبه اش بلندگویی جاسازی شده است. همچنین دارای یک میکروفون است که از طریق بلوتوث به گوشی متصل می شود و می توانید با آن تماس تلفنی برقرار کنید. آیا هنگام تماس تلفنی همه اطرافیان گفت‌وگوی شما را نمی‌شوند؟ اما چرا؟ چرا چنین محصولی تولید شده است؟ این محصول توسط کمپانی آتاری تولید شده و با قیمت ۱۳۰ دلار به فروش می رسد. توصیه می کنیم که پولتان را برای خرید چنین محصولی هدر ندهید زیرا این گجت اصلاً ارزش خرید ندارد.

منبع: برترینها

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه