۵۴ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد رضوانشهر تحویل داده شد

در سال ۹۲ تعداد۵۴ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی به متراژ ۲۴۷۳ متر مربع با هزینه ای بالغ بر۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال ساخته شده و به مددجویان تحویل شده است.

۵۴ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد رضوانشهر تحویل داده شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از رضوان خبر، یک باب مسکن مددجویی به صورت نمادین با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر امداد رضوانشهر، مسئولین ادارات و نهادها و جمعی از اهالی روستای چنگیریان افتتاح گردید.

در جریان این افتتاح مدیر امداد شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین و میهمانان حاضر بیان داشتند: این واحد مسکونی با مساحت ۴۵ متر و ۸۰ سانتی متر مربع با اعتبار ۱۴۰ میلیون ریال از منابع بانکی و امدادی برای زن سرپرست خانوار که خواهر شهید هم می باشند احداث شده است و امروز تحویل می گردد. و ادامه داد: در سال ۹۲ تعداد ۵۴ واحد مسکن مددجویی شهری و روستایی به متراژ ۲۴۷۳ متر مربع با هزینه ای بالغ بر۷ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال ساخته شده و به مددجویان تحویل شده است.

حسام پور محمدی افزود: ۷۰ پرونده بهسازی روستایی و شهری تشکیل شده است. و اظهار داشت امروز هم زمان ۱۴ واحد مسکن مددجویی در سراسر استان به صورت نمادین افتتاح می گردد .
و همچنین اعلام نمود : ۱۲۴ مورد تعمیرات مسکن محرومین با هزینه کرد مبلغ ۸۵۲ میلیون ریال و تعداد۲۴۱ انشعاب برق، گاز و آب به صورت رایگان به خانواده های تحت حمایت واگذار شده است.
وی ادامه داد: مجموعا از سال ۸۴ تاکنون تعداد  ۳۴۵  واحد مسکونی به متراژ ۱۳۲۴۶ متر مربع با صرف هزینه ای بیش از ۳۲ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال احداث شده است و بیان داشتند: کل انشعابات اهدایی در دولت نهم و دهم اعم از گاز ،آب، برق به تعداد ۱۸۸۴ امتیاز می باشد.
پورمحمدی تعداد تعمیرات مسکن از سال ۸۴ تاکنون را ۴۵۹ مورد با اعتباری معادل ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون ریال اعلام نمود.
و بیان داشت: در پی بارش برف کمیته امداد مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال بابت جبران خسارات ناشی از برف و تهیه ملزوات زندگی و گرمایشی  به خانواده های رضوانشهری مساعدت نمود.
پور محمدی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین شهرستان و مردم نوعدوست گفت: امسال نیز حضور مردم و مسئولین در جشن نیکوکاری بسیار چشم گیر بود و توزیع مبالغ و وسایل جمع آوری شده بین نیازمندان آغاز شده است.
وی برنامه های پیش بینی شده و اجرا شده هفته احسان و نیکوکاری را به شرح زیر اعلام نمود:
((حضور در مزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل – دیدار با فرماندار محترم شهرستان و امام جمعه رضوانشهر – نواختن زنگ نیکوکاری در مدارس رضوانشهر و پره سر- جشن بزرگ احسان و نیکوکاری در ۱۹ ایستگاه های ثابت و سیار با حضور ۴۷ پرسنل با همکاری سپاه ناحیه رضوانشهر و آموزش و پرورش در  سطح شهرستان- حضور گسترده در نماز جمعه و برپایی جشن نیکوکاری در مساجد-سرکشی از  ۳۵ خانوارتحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه-پرداخت ۳۵ فقره وام کارگشایی-اهدای ۱۴ کمک هزینه ازدواج به مزدوجین تحت حمایت- دیدار با ۱۴ خانواده معظم شهدا-افتتاح مسکن مددجویی-توزیع ۱۲۰۰۰ پاکت احسان دانش آموزی در سطح مدارس شهرستان -مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امدادگران آسمانی))

سپس یک باب مسکن مددجویی به صورت نمادین به دست پدر شهید داوود وثوقی افتتاح گردید.
در جریان مراسم افتتاح از روسای ادارات (اداره برق، اداره گاز، اداره آب، بنیاد مسکن و بانکهای عامل) که در ساخت مسکن مددجویی بیشترین همکاری را با امداد داشتند با اهداء لوح تقدیرتجلیل بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه