ماجرای شفرومخفی کردن شیرینی تبریزازهمسرش!

وینفرد شفرد پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در تبریز بار دیگر هنرش در روابط عمومی و تبحرش در جذب افکار عمومی : بسیار خوشحالم که اینجا در تبریز هستم. میهمان‌نوازی از فرودگاه با دسته گلی که به ما دادند، شروع شد. پزشک تیم به من گفت که برای اولین بار است چنین میزبانی گرمی از تراکتوری‌ها می‌بیند و میزبانی این بار با تمام دفعات فرق دارد.

ماجرای شفرومخفی کردن شیرینی تبریزازهمسرش!

به گزارش ۸دی، سرمربی که رگ خواب ایرانی ها را خوب پیدا کرده و می خواهد خیلی سریع در همه استان ها محبوب شود و برای این هدف برنامه و مشاور هم دارد، از شهر تبریز و مردمش تعریف کرد و گفت: خیلی خوب است که استقلال را خارج از تهران هم دوست دارند و این تیم در شهرهای دیگر هم طرفدار دارد. در خیلی از بازی‌های خارج از خانه ما هواداران زیادی می‌آیند. این دفعه اولی است که من به ایران آمدم و بازی‌های خارج از خانه این اجازه را به من می‌دهد شهرهای دیگر را هم ببینم. فرهنگ بسیار متفاوتی در ایران می‌بینم. قبلاً در اهواز و مشهد بودم و الآن هم خوشحالم که در تبریز هستم. خیلی‌ها گفتند اینجا شهر زیبایی است و این خیلی هیجان‌انگیز است که اینجا هستم. شنیدم یکی از بهترین فرش‌ها و شیرینی‌های جهان برای تبریز است،‌ اما لطفاً این را به همسر من نگویید چون ممکن است مشکل به‌وجود بیاید. در راه زمین‌های فوتبال زیادی دیدم که نشان می‌دهد فوتبال را خیلی در این شهر دوست دارید.

 

سرمربی استقلال تهران نسبت به آلمانی های قبلی که اغلب خشک و اخمو بودند، بسیار گرم تر و خوش صحبت تر است، در ادامه صحبت همایش کلمه ای گفت که نشان می دهد حتی چند کلمه خاص آذری های ایران را هم آموخته است: من خیلی سال است که مربی هستم و جاهای زیادی فوتبال بازی کرده‌ام و فکر می‌کنم فوتبال می‌تواند خیلی‌ها را کنار هم جمع کند. امیدوارم بعد از بازی شرایط به‌نحوی باشد که همه با هم بگویند «یاشاسین».

منبع: تابناک

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه