کاخ سفید استفاده از تلفن همراه را ممنوع کرد

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد از این پس استفاده از تلفن همراه شخصی برای کارکنان و مهمانان در داخل کاخ سفید ممنوع است.

کاخ سفید استفاده از تلفن همراه را ممنوع کرد

به گزارش ۸دی، سخنگوی کاخ سفید امروز (پنجشنبه) در بیانیه‌ای اعلام کرد: کاخ سفید قرار است ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در هنگام کار را برای کارکنان اجرا کند.

او در ادامه این بیانیه افزود: امنیت و یکپارچگی سامانه‌های فناوری در کاخ سفید یکی از اولویت‌های اصلی دولت ترامپ است؛ بنابراین استفاده از همه ابزار‌های شخصی هم برای مهمانان و هم برای کارکنان در قسمت غربی کاخ سفید از این پس ممنوع است. کارکنان کاخ سفید می‌توانند امور تجاری را با دستگاه‌های دولتی خود انجام دهند و همچنان به مردم آمریکا خدمت کنند.

این بدان معناست که مشاوران دونالد ترامپ هم دیگر نمی‌توانند از تلفن همراه شخصی خود در هنگام حضور در کاخ سفید استفاده کنند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که «جان کلی»، رئیس کارکنان کاخ سفید درخواست اجرای چنین قانونی را داده است. برخی از کارکنان کاخ سفید با اعتراض به این مسئله اعلام کردند که اجرای چنین قانونی باعث می‌شود نتوانند به راحتی با خانواده‌ خود در ارتباط باشند؛ زیرا تلفن‌هایی که کاخ سفید در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد امکان ارسال متن را ندارد.

کاخ سفید پیش از این هم استفاده از تلفن همراه شخصی را در جلسات مهمی که اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده، مورد بحث قرار می‌گرفت، ممنوع کرده بود.

دونالد ترامپ پیشتر از درز اطلاعات محرمانه کاخ سفید به بیرون گلایه کرده و به همین دلیل از چند ماه پیش تلاش‌ها برای مقابله با افشای اطلاعات را افزایش داده است.ترامپ همچنین بار‌ها از برخی رسانه‌های آمریکا به دلیل انتشار اخبار منفی علیه او انتقاد کرده و این رسانه‌ها را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه