دبیر حزب مردم سالاری گیلان درگفتگو با 8دی:

مطالبات شهروندان امری قانونی و به حق است/ رییس جمهور باید به فکر مشکلات مردم باشد

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه مطالبات مردم امری قانونی و به حق است، گفت: رئیس جمهور به عنوان قوه مجریه و سایر قوا باید به فکر مشکلات مردم باشند و تدبیری به حال مردم بیاندیشند.

مطالبات شهروندان امری قانونی و به حق است/ رییس جمهور باید به فکر مشکلات مردم باشد

کمال لشکری در گفتگو با ۸دی با اشاره به مطالبات اقتصادی مردم و سوء استفاده های دشمنان به وجود آوردن اغتشاشات اخیر اظهار کرد: مطالبات شهروندان امری قانونی و به حق است اما حق را از کف خیابان نمی توان دریافت کرد.

وی ادامه داد: اگر گروهی هم مطالبات مشروع و قانونی خود را با اعتراض در خیابان اعلام کنند معمولا افرادی فرصت طلب وارد جمع این افراد می شوند و منجر به خسارت می شود.

دبیر حزب مردم سالاری استان گیلان با بیان اینکه آتش کشیدن و خسارت زدن به اموال عمومی نتیجه ای جز فرار سرمایه گذاران از استان و کشور ندارد افزود: ما در این کشور نماینده مجلس، استاندار، مسئولین اجرایی و سلسه مراتبی داریم که مردم از طریق آنها می توانند مشکلات، مطالبات و اعتراضات خود را بیان کنند.

لشکری با اشاره به نکته نظرهای حسن روحانی در جلسه هیئت وزیران، افزود: اعتراض و در صورت لزوم به خیابان آمدن حق مسلم مردم است البته نه به شکلی که این اعتراض منجر به خسارت زدن به اموال عمومی و یا آتش کشیدن و آسیب رساندن به مردم شود.

دبیر حزب مردم سالاری گیلان با بیان اینکه آشوب و اغتشاش باعث عدم امنیت و سختی مردم در تأمین معشیت شده است، گفت: صحبت های برخی بازاریان درباره گرفتن وام، کرایه یا اجاره مغازه که در این شب ها مجبور به تعطیلی مغازه خود در ساعت ۷شب شدند متاثر کننده است.

لشکری با بیان اینکه ما با دموکراسی حاکم در کشور در انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان مجلس شرکت کردیم، اضافه کرد: نباید جو حاکم به سمتی حرکت کند که
قضیه ٨٨ تکرار شود و به موجب مطالبه عده ای از افراد، یکسری افراد دیگر وارد جمع مطالبه گران شوند.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم که بر اساس ندانم کاری های برخی افراد اتفاقات مذکور تکرار نشود، گفت: در کشور و در رأس همه امور مقام معظم رهبری قرار دارند که قطعا کشور از تدبیر ایشان بهره مند می شود و رئیس جمهور به عنوان قوه مجریه و سایر قوا نیز می بایست به فکر مشکلات مردم باشند و تدبیری به حال مردم بیاندیشند.

دبیر حزب مردم سالاری استان گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حداقل در آمد مردم ثابت است باید شرایطی ایجاد کرد که بر اساس آن حداقل گرانی پیش نیاید که منجر به اعتراض و هجوم مردم به خیابان ها شود‌.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه