با ایجاد تفرقه میان نیروهای ارزشی نظام، فتنه ای جدید خواهیم داشت/ باید از خودمان بگذریم

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان گفت: این فتنه دو بعد می تواند داشته باشد یک همین جریانی که امروزه در بدنه اسلام و نظام به ظاهر شعار های الهی و ولایی در حال نفوذ کردن است اما در عمل، عملکرد های ضد ولایی را دنبال می کنند.

با ایجاد تفرقه میان نیروهای ارزشی نظام، فتنه ای جدید خواهیم داشت/ باید از خودمان بگذریم

سردار نظر علی علیزاده در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار هشت دی نیوز، به موارد مختلفی از اوضاع سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و… گیلان اشاره نمود که قسمت دوم این مصاحبه در زیر آمده است.

رئیس مجمع عالی بسیج استان گیلان با بیان اینکه اصول اساسی را همان اصول نظام می دانم که در رأس آن ولایت قرار دارد، اظهار نمود: این مردم هستند که می توانند امت واحده را هم تشکیل بدهند، هم حفظ کنند و هم پیش ببرند.

این فعال سیاسی فرهنگی استان با اشاره به اینکه جریان های اصول گرایی و اهداف گروه ها و بخشی از این شخصیت های ارزشی و اصول گرایی دچار یک عارضه ای شده اند که این را زمینه ای برای فتنه بعدی میدانم، تصریح نمود: این فتنه دو بعد می تواند داشته باشد یک همین جریانی که امروزه در بدنه اسلام و نظام به ظاهر شعار های الهی و ولایی در حال نفوذ کردن است اما در عمل، عملکرد های ضد ولایی را دنبال می کنند و در قسمت دیگر این فتنه ایجاد اختلاف و تفرقه میان نیروهای ارزشی نظام است که در این بخش کار کرد هایی را داشته اند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد جریان ارزشی و اصول گرایی باید فرمایشات مقام معظم رهبری را جلوی چشمان خود قرار داد، افزود: این را باید به عنوان یک ضرورتی که برای رهبر انقلاب اسلامی مهم است همیشه در نظر داشته باشیم و پیوسته تلاش نمائیم که اتحاد افراد ارشی با یکدیگر بیشتر شود.

سردار علیزاده با اشاره به این که اگر می خواهیم این نظام ولایی با شدت انقلابی خود مسیرش را طی کند باید از خودمان بگذریم خاطرنشان کرد: اگر از خودمان گذشتیم و حزب و گروه و دسته و جریان های خود را نادیده گرفتیم و پای ارزش های انقلاب و حرکت های الهی و آرمان های امام(ره) و شهدا در راستای انقلاب استادیم قطعا” موفق خواهیم بود.

این فعال سیاسی فرهنگی استان با اشاره به اینکه تفرقه و اختلاف موجود بین نیرو های ارزشی یکی از اهداف محقق شده دشمنان انقلاب اسلامی است ابراز نمود: این هشداریست برای ما که خیلی ها امروزه در دلشان قند آب می شود که بنشینند و با دشمن قسم خورده انقلاب اسلامی مذاکره کنند و فضایی برای آنان ایجاد نمایند تا آن ها زبانشان را دراز تر کنند و خواسته های خود را روز به روز بالا تر ببرند.

وی با بیان درخواستی از همه­ افراد فعال جریان های ارزشی انقلابی اذعان داشت: افرادی که عنوان اصول گرایی، هر حزبی، گروهی، یا دسته ای که در هر کجا هست چه آن هایی که مجوز وزارت کشوری گرفته اند چه آنهایی که نگرفته اند، هیأتهای مذهبی نیروهای ارزشی، مؤمن و … امروز نیاز است هر چه که داریم بگذاریم وسط میدان از خودمان بگذریم و ببینیم انقلاب و نظام از ما چه می خواهد.

سردار علیزاده اظهار نمود: با شناختی که از این افراد داریم قطعا” روزی به این نتیجه می رسند که این آرمان هایی را که در حال حاضر جداگانه دنبال می کنند بهتر است که در کنار یکدیگر قرار گیرند.

وی افزود: امیدوارم در مراحل و صحنه های بعدی، نیرو های ازرشی انقلاب و نظام با وحدت و انسجام بیشتری وارد میدان شوند و از آرمان های انقلاب پاسداری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مسعود
چت روم بچه های بسیجی و حزب اللهی افتتاح شد : www.chat313.tk
در حاشیه