سرپرست صنعت، معدن و تجارت رودسر خبر داد

بازرسی از بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در رودسر / ۶۳۴ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر از انجام ۱۴ هزار و ۳۱۸ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

بازرسی از بیش از ۱۴ هزار واحد صنفی در رودسر / ۶۳۴ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد

به گزارش هشت دی،سید هادی حسینی امروز  در رودسر،  با اشاره به بازرسی از واحدهای صنفی در این شهرستان در طی ۹ ماه گذشته اظهار کرد: بیش از ۱۴ هزار و ۳۱۸ مورد بازرسی و ۶۳۴ مورد پرونده تخلف به ارزش ۹۳۰ میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

وی با اشاره به ۱۲۸ مورد گشت مشترک در این مدت افزود: گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب، عرضه خارج از شبکه، فروش کالای قاچاق، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب، حراج غیرقانونی، تداخل صنفی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امتناع از عرضه کالا و خدمات، عدم ارائه فاکتور خرید عدم رعایت ساعات کار و ایام تعطیل تعیین‌شده، عدم اخذ پروانه کسب، تعطیلی خودسرانه و … از مهم‌ترین موارد تخلف صنفی مذکور اعلام کرد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت رودسر بازرسی از ۸۴۴ مورد واحد نانوایی را از دیگر فعالیت‌های این اداره برشمرد و تصریح کرد: در این بازرسی‌ها ۶۷ مورد تخلف به ارزشی بالغ‌بر ۹۹ میلیارد ریال تشکیل‌شده است.

وی کم‌فروشی، گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت موازین بهداشتی، تعطیلی خودسرانه، امتناع از عرضه و …را از موارد تخلف اعلام کرد.

حسینی با اشاره به بازرسی از یک هزار و ۳۲۲ مورد بازرسی در خصوص قاچاق کالا و تشکیل ۶۲ مورد پرونده تخلف به ارزش دو میلیارد و ۱۱۸ میلیون ریال افزود: کالاهای مکشوفه سیگار، دخانیات، گوشی تلفن همراه، محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم‌خانگی، گیاهان دارویی، محصولات عطاری، آدامس، صابون، پارچه و …است.

وی از شهروندان خواست که هر نوع تخلف را با شماره سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند تا نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدام شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه