تقدیم فیلم‌هایی درباره جنایات اروپایی‌ها به اشتون

در پی سفر اشتون به ایران و سخنان مداخله‌گر وی درباره حقوق‌بشر در ایران دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن انتشار نامه‌ای سرگشاده آثاری از فیلمسازان این جشنواره در مورد جنایات جنگی علیه مردم ایران را به وی تقدیم کرد.

تقدیم فیلم‌هایی درباره جنایات اروپایی‌ها به اشتون

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس ،در پی سفر کاترین اشتون به ایران و سخنان مداخله‌گر وی درباره حقوق‌بشر در ایران و دیدارش با برخی فتنه‌گران دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار ضمن انتشار نامه‌ای سرگشاده آثاری از فیلمسازان این جشنواره در مورد جنایات جنگی علیه مردم ایران را به وی تقدیم کرده است.

متن این نامه به شرح زیر است

 

سر کار خانم اشتون

مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا

با سلام

بدین وسیله تعدادی از آثار فیلسازان جوان ایرانی در مورد جنایات جنگی علیه مردم ایران خصوصا زنان و دختران ایرانی که با پشتیبانی دولت‌های عضو اتحادیه اروپا نظیر آلمان، انگلیس و فرانسه صورت گرفته است تقدیم می‌شود.

این آثار در جشنواره مردمی فیلم عمار در مجامع دانشگاهی و مردمی به نمایش گذاشته و پرسش‌های زیادی پیرامون علل حمایت دول اروپایی وغربی از کشتار وحشیانه زنان، دختران و کودکان بیگناه توسط انواع و اقسام سلاح‌های کشتار جمعی خصوصا سلاح‌های شیمیایی پدید آورده است؛ همچنین در این آثار، درد و رنج خانواده قربانیان گروه‌های تروریستی مورد حمایت اتحادیه اروپا را می‌توانید ببینید.

مشتاقانه منتظر پاسخ‌های شما به عنوان سخنگوی دول حامی جنایت علیه ایرانیان هستیم .

حامد بامروت‌نژاد

مسئول دبیرخانه جشنواره مردمی فیلم عمار

 

این فیلم‌ها شامل «سازمانی برای جدایی»، «عطش ثانیه‌ها» ساخته ایمان گودرزی، «داستان یک انفجار» ساخته سیدمهدی احمدزاده، «صبحانه با طعم مرگ» محمدعلی شعبانی، «پرواز صبح یکشنبه» ساخته محمود شهبازی، «بابا آمد …» ساخته سیامک مختاری و سیدجمال عود سیمین،«میراث مجید» ساخته مصطفی آتشمرد، «ننه قربون» ساخته «یاسر عرب» و «جنایت در سکوت» بهروز نورانی‌پور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه