«دردسرهای عظیم ۳» در راه است!

طرح و قصه مجموعه «دردسرهای عظیم ۳» آماده شده است.

«دردسرهای عظیم ۳» در راه است!

به گزارش ۸دی، مجموعه «دردسرهای عظیم» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام که دو فصل از آن تولید و پخش شد، قرار است که فصل سوم آن نیز تولید شود.
مهران مهام تهیه کننده سریال در گفت و گو با بانی فیلم در این باره توضیح داد: طرح و قصه فصل سوم این سریال آماده است. البته هنوز کار وارد مرحله نگارش فیلمنامه نشده است. اما استقابل مخاطبان باعث شده که این کار به فصل سوم برسد. اما برای ساخت باید تیم سازنده و بازیگران جمع شوند که البته جواد عزتی در حال حاضر در سینما پرکار است و باید ببینیم چه زمان می تواند برای حضور در سریال آماده شود. همین طور سایر بازیگران و کارگردان و عوامل دیگر.
وی درباره احتمال جایگزینی بازیگران اصلی نیز بیان کرد: قطعا اگر قرار باشد که فصل سوم تولید شود، باید با همان بازیگران اصلی ساخته شود و نمی توانیم افراد دیگری را جایگزین کنیم. بنابراین به محض اینکه همه گروه جمع شوند، تولید کار جدی تر خواهد شد.
گویا حضور جواد عزتی تولید فصل سوم را به تعویق انداخته است. این در حالی است که هفته گذشته پرستو گلستانی با حضور در برنامه «حالا خورشید» خبر از تولید این مجموعه در آینده نزدیک داد.
مهدی هاشمی، جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، پرستو گلستانی، زهره فکور صبور، مهران رجبی، اشکان اشتیاق، شهین تسلیمی، امیر غفارمنش بازیگران اصلی «دردسرهای عظیم» در دو فصل بودند.

منبع: بانی فیلم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه