نماینده مردم رشت در گفتگو با 8دی:

عملکرد اقتصادی دولت شوک بزرگی به مردم وارد کرد/ دشمن گله مندی مردم از مشکلات را به نفع خود هدایت کرده است

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: دولت در کنار مشکلات اقتصادی و عدم اشتغال با احتمال افزایش هزینه حامل های انرژی و از طرفی افزایش قیمت بسیاری از اقلام مصرفی شوک بزرگی به مردم وارد کرد که همین امور در اعتراض مردم نقش پررنگی داشته است.

عملکرد اقتصادی دولت شوک بزرگی به مردم وارد کرد/ دشمن گله مندی مردم از مشکلات را به نفع خود هدایت کرده است

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در واکنش به اعتراض خیابانی مردم به دلیل فشار و مشکلات اقتصادی، اظهار کرد: ضعف مدیریتی، تنش های حوزه اقتصادی، رانت و اختلاس هایی که رخ داده است باعث شد که مردم با اعتراض و حضور در خیابان به بخش های اجرایی کشور به ویژه کسانی که در رأس امور هستند هشدار بدهند تا بیشتر به فکر حل مشکلات باشند.

وی افزود: در کنار مشکلات اقتصادی و عدم اشتغال، دولت با افزایش هزینه حامل های انرژی و از طرفی افزایش قیمت بسیاری از اقلام مصرفی و روزانه مردم نظیر تخم مرغ شوک بزرگی به مردم وارد کرد که همین امور در اعتراض مردم نقش پررنگی داشته است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دشمن از اعتراض مردم نسبت به تنگی معشیت و مشکلات اقتصادی سوءاستفاده کرده است، گفت: دشمن گله مندی و اعتراض مردم از مشکلات اقتصادی را با شعارهای سیاسی به سمتی دیگر و به نفع خود هدایت کرده است.

کوچکی نژاد تصریح کرد: دشمن با طراحی شعارهای سیاسی علیه کلیات نظام به جای شعارهای اقتصادی از جوانان و مردم‌ در حال سواستفاده است.

وی ادامه داد: در این اوضاع برخی از مسئولان به جای اینکه برای آرام کردن مردم در صحنه حضور پیدا کنند و به مردم قول پیگیری و رفع مشکلات را بدهند در حال فرافکنی هستند و می گویند جناح رقیب مردم را جهت آشوب های خیابانی تحریک و هدایت کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید هرچه سریعتر و به جدیت عوامل آشوب و فتنه را ریشه یابی کنند، گفت: اغتشاشات با رنگ و بوی سیاسی ترفند فتنه گران و گروه های تیمی که در داخل کشور و هماهنگ و همسو با بیگانگان هستند است و باید با هر شخص و مقامی که باعث تحریک و جهت گیری مردم در بخش های غیر اقتصادی می شود به شدت برخورد کرد.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه در این اعتراضات جوانان عزیزی هستند که نیت پاکی دارند و هیچ عنادی با جمهوری اسلامی ندارند ولی از وضعیت اقتصاد و عدم اشتغال کشور گله مند هستند، گفت: باید جهت حل مسائل آنها با ظرافت و آرامش رفتار کرد زیرا به دلیل عدم رسیدگی به مشکلات اعتراض خود را در خیابان ها اعلام کرده اند که دشمن از این اعتراضات سوءاستفاده کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس، خاطرنشان کرد: مردم ایران مانند فتنه۸۸ هوشیاری و بصیرت دارند و هرگاه بببیند که دشمن و فتنه گران از اعتراضات آنها در حال سوءاستفاده است از صحنه خارج می شوند تا چهره فتنه گران بار دیگر نمایان شود‌.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه