روایت آشوب:

مردم اجازه نمی دهند عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: نیروهای انقلابی و حزب‌اللهی از مردمی که در خصوص مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم اعتراض دارند، حمایت می‌کند و مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند.

مردم اجازه نمی دهند عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کنند

به گزارش هشت دی محمدحسین غریبی، عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخوه دانشجویی دانشگاه گیلان با اشاره به تجمعات اخیر در کشور بیان داشت: در چند روز اخیر تجمعاتی در مناطق گلسار و نامجو شهر رشت انجام شد که درگیری در منطقه گلسار بسیار بالا بود و اغتشاش گران شروع به سنگ اندازی کردند، دیشب در خیابان میکائیل تجمعی صورت گرفت که این تجمع قابل کنترل بوده است.

وی تصریح کرد: آشوب‌گران به بهانه گرانی و تورم به خیابان ها آمدند؛ اما هدف اصلی آنها ایجاد تنش بین مردم بود و اصلا شعاری در چار چوب مشکلات اقتصادی سر نمی‌دادند، بیشتر شعارهای آنها ساختارشکنانه بود.

 

این عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی افزود: نیروهای انقلابی و حزب اللهی از مردمی که در خصوص مشکلات اقتصادی، گرانی و تورم اعتراض دارند، حمایت می‌کند و مردم اجازه نخواهند داد عده‌ای سودجو از اعتراضات آنها سوءاستفاده کند.

 

غریبی در ادامه گفت: در دانشگاه ها هم در شب اول یک عده از دانشجویان در خوابگاه‌ها شعارهای می دادند که بعد از مدتی ساکت شدند؛ اما اکنون دانشگاه آرام است.

 

وی بیان کرد: دانشجویان دانشگاه گیلان و مردم شهرستان‌های اطرف در مورد مبازه با فقر، فساد و بیکاری، اختلاس در حوزه اقتصادی و اجتماعی که بخش عظیمی از این مشکلات ناشی از سوء مدیریت و عدم لیاقت و عدم شایستگی و مدیران اجرایی است نامه و طومار برای استاندار شهر رشت نوشته اند و خواستار پاسخگویی به مردم و دانشجویان از جانب دولت هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه