تیم وزنه برداری گیلان عازم رقابت های قهرمانی کشور شد

تیم وزنه برداری استان گیلان برای شرکت در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور عازم تبریز شد.

تیم وزنه برداری گیلان عازم رقابت های قهرمانی کشور شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، رییس هیات وزنه برداری گیلان اظهار کرد : تیم وزنه برداری این استان با هشت وزنه بردار عازم رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور که از امروز (سه شنبه) در شهرستان تبریز برگزار می شود ، شد.

ˈ اصغر ابراهیمی ˈ افزود: بر این اساس در وزن ۵۶ کیلوگرم رضا حبیبی و محمد اصغرنژاد ، در وزن ۶۹ کیلوگرم محمد نیری، در وزن ۷۷ کیلوگرم رضوان رحیم نیا در وزن ۹۴ کیلوگرم نیما آقایی و امیر آزموده و در وزن ۱۰۵ کیلوگرم مصطفی رجایی و انوش آرمک اعضای تیم وزنه برداری استان گیلان را در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین اکبر خورشیدی به عنوان سرمربی و ایرج نوحی به عنوان سرپرست تیم وزنه برداری گیلان را در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور همراهی می کنند .

رییس هیات وزنه برداری استان گیلان بیان کرد : رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از روز بیستم اسفند ماه به مدت پنج روز با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از سراسر کشور در تبریز برگزار می شود.

ابراهیمی اضافه کرد: امیدواریم که وزنه برداران گیلانی در این دوره از رقابت ها بدرخشند و بتوانند در پایان این مسابقات ، مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه