لیگ برتر در هفته جاری تعطیل نیست

نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تعطیلی لیگ برتر در هفته جاری شایعه است و ما قصد نداریم به دلیل برخی ناآرامی‌ها مسابقاتی را تعطیل کنیم.

لیگ برتر در هفته جاری تعطیل نیست

به گزارش ۸دی، علی کفاشیان در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل گفتگوی اختصاصی با ایسنا، اظهار کرد: بازی‌های لیگ برتر در موعد مقرر برگزار خواهد شد و هیچگونه اختلال و تاخیری از برگزاری آنها رخ نمی‌دهد.

وی در مورد تدارک فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی گفت: تا آغاز جام جهانی تیم ملی ۶ تا ۷ بازی مناسب با تیم‌های قدرتمند دنیا خواهد داشت که در این زمینه ما در حال رایزنی و تدارکی مناسب برای تیم ملی هستیم.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برخی از این بازی‌های تدارکاتی قطعی شده و تعدادی نیز با رایزنی‌های انجام شده در حال قطعی شدن است خاطرنشان کرد: قصد داریم تا تیم ملی را با آمادگی کامل راهی جام جهانی روسیه کنیم تا نتایج قابل قبولی را در این رقابت‌ها شاهد باشیم.

کفاشیان در مورد حواشی بازی پرسپولیس و تراکتورسازی بیان کرد: اصلا چنین رفتارهایی در شأن هواداران و ورزشکاران ما نیست و قطعا کمیته انضباطی تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد تا چنین اتفاقات ناگواری تکرار نشود.

وی با بیان اینکه ما با هرگونه درگیری و دعوای تماشاگران و هواداران تیم‌های فوتبال به ویژه دعوای تماشاگران سرخابی‌ها مخالفیم اظهار کرد: در سال‌های اخیر و با تدبیری مناسب سعی کردیم تا بین هواداران تیم‌ها آشتی برقرار کرده و جلوی برخی دعواها و نزاع‌های احتمالی را نیز بگیریم.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه