چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند؟! + تصاویر

شاید مسئولان تملق دوست فکر نمی کردند که کار نصب بنرها به جایی برسد که در یک شب تعداد زیادی بنر تملق به یکباره پاره شود.

چرا فرماندار ماسال فضا را برای تملق گویی فراهم می کند؟! + تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ماسال نیوز ،شب گذشته تعداد زیادی از بنرهای تبریک و تهنیت موجود در سطح شهر ماسال توسط افرادی نامعلوم پاره شد.

مسئول اتفاقات شب گذشته این افراد مجهول الهویه نیستند. بلکه مسئول این اتفاقات در واقع کسانی هستند که زمینه تملق گویی را در سطح شهر فراهم کرده اند.

IF

اسناد موجود ماسال نیوز نشان می دهد که حتی یک روز در طول سال نبوده است که شهرهای ماسال و شاندرمن خالی از بنرهای تملق گویی افراد، شرکت ها و حتی مسئولان شهری باشد.

نکته جالب اینکه علاوه بر افراد حقیقی،گاها شخصیت های حقوقی نیز با نصب بنرها و پارچه نوشته هایی که با پول بیت المال تهیه شده اند انتصاب مقام بالاتر خود را تبریک می گویند.

به عنوان نمونه بخشدار شاندرمن با نصب بنری انتصاب فرماندار ماسال را تبریک گفته است.

این موضوع نشان می دهد که مسئول اتفاقات شب گذشته ماسال شخص فرماندار ماسال است و نه کس دیگر.

چرا که نصب این بنرها با پولهای شخصی انجام نمی شود. هر چند شخص فرماندار نباید اجازه دهد افراد با پول شخصی خود تملق وی را انجام دهند.

متأسفانه حتی یکبار شنیده نشده است و یا ما به عنوان رسانه نشنیده ایم که آقای قاسم نژاد از نصب پارچه نوشته ها و بنرها گلایه نماید.

شورای شهر و شهرداری شاندرمن دو بنر را در شهرهای ماسال و شاندرمن نصب کرده است و دهیاران روستاهای نیز که هرکدام زیر مجموعه های بخشداران مرکزی و شاندرمن و فرماندار هستند بصورت مجزا در حال نصب پارچه نوشته ها و بنرهایی در سطح شهر هستند.

 نقل است مولای متقیان علی علیه السلام به تملق گویان فرمود: «از من تعریف و تمجید نکنید؛ چون یا دروغ می گویید (که در این صورت گناه مرتکب شده اید) یا راست می گویید؛ که من تنها در حد توان و وظیفه ام کار انجام داده ام و نیازی به تعریف و تمجید ندارم و ایشان رو به مدیران خود می فرماید: …… برخی از اطرافیان با چاپلوسی و خوش خدمتی می کوشند خود را نزد فرمانداران، با تدبیر و وارسته و کاردان جا کنند. پس تو اراده و دلخواهت را تنها محک و معیار سنجش آنان قرار مده؛

همچنین امیرمؤمنان علیه السلام می فرماید: کَثْرَهُ الثّناءِ مَلَقٌ یَحْدُثُ الزَّهْدَ و یُدْنی مِنَ الْعِزَّهِ. بسیار ستایش کردن از افراد، چاپلوسی است که تکبر را سبب می شود و شخص را از عزت دور می سازد (+).

متأسفانه استدلال بسیاری از این افراد این است که ما با نصب پارچه نوشته و بنر تبریک می توانیم اعتبار بیشتری جذب کنیم.

این هم از نکات ضعف مسئولان ماست. البته این موضوع مربوط به فرماندار دولت تدبیر و امید نیست. متأسفانه تا آنجا که ما به یاد داریم مسئولانمان به همین صورت بوده اند. یعنی روابط بین افراد تعیین کننده اعتبارات بوده است.

چندی پیش و در مراسم معارفه سرپرست فرماندار ماسال شاهد بودیم که آقای صابر در جلسه معارفه از همه خواست که از نصب پارچه نوشته ها و بنر تبریک پرهیز کنند و خوشبختانه این موضوع تحقق پیدا کرد.

در مورد دیگری در همین سال ۹۲ شاهد بودیم که پس انتخابات شورای شهر، اعضای شورای شهر شاندرمن از مردم خواستند از نصب پارچه نوشته ها پرهیز کنند که این مورد نیز موفقیت آمیز بود.

حال این سوال پیش می آید که چرا فرماندار دولت اسلامی با نصب بنرهای تملق مبارزه نمی کند و حتی با سکوت خود زمینه ساز ادامه این جریان می شود.

جریانی که در طولانی مدت می تواند پایه های دولت کوچک شهرستانی (+) وی را سست نماید.

IF IFتغییر جایگاه نصب این بنر در هفته اخیر نشان دهنده دعوا و جنگ بنرهاست.

چه کسی باید این بنر تبریک را ببیند؟

IFبنر وسط متعلق به شورای اسلامی شهر و شهرداری شاندرمن است

IFبنر شورای شهر شاندرمن از این محل برداشته شده و بنر تبریک آقای نماینده جهت اخذ مجوز تأسیس چند رشته تحصیلی در دانشگاه آزد نصب شد.

IFبنر تبریک شورای شهر شاندرمن به محل بهتری رفت و در مقابل گلزار شهدا نصب شد.

IFبنر تبریک آقای نماینده بر بنر تبریک شورای شهر شاندرمن غلبه کرده و به جایگاه بهتر انتقال پیدا کرد.

IFبنر شورای شهر شاندرمن مجددا به همان مکان قبلی انتقال یافت

IFشورا و دهیار روستای ولد تنها یک نمونه از دهیاریهایی هستند که به آقای فرماندار تبریک گفتند.

زیرمجموعه هایی که به مقام ارشدشان تبریک می گویند!

اینها نمونه هایی از جنگ بنرها در شهرستان ماسال است که سرانجام شب گذشته منجر به پاره شدن تعدادی از بنرهای نصب شده در سطح شهر شد.

گویان مسئولان متوجه حساسیت موضوع شده اند و شاید بنرها امروز و فردا جمع شوند.

امیدواریم به روزی برسیم که برای انتصاب هیچ مسئولی پارچه و بنر تبریک در سطح شهرهای ما زده نشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مسعود
چت روم بچه های بسیجی و حزب اللهی افتتاح شد : www.chat313.tk
در حاشیه