فرمانده نیروی انتظامی:

مردم مراقب سناریوی کشته سازی در حوادث اخیر باشند

فرمانده نیروی انتظامی گفت: مردم مراقب سناریوهای کشته سازی در حوادث اخیر که جزء راهبردهای هدایت کنندگان خارج از کشور است، باشند. البته ردپاهایی هم در این خصوص رویت شده است.

مردم مراقب سناریوی کشته سازی در حوادث اخیر باشند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، سردار “حسین اشتری” اظهار داشت: این روزها شاهد تجمعاتی در برخی استان ها بودیم که خواستگاه اولیه مردم، مطالبات معیشتی و اقتصادی بود.

وی تأکید کرد: برخی از فرصت طلبان در سایه حمایت دشمنان قسم خورده کشور که در رأس آنها آمریکا است از این فضا سوء استفاده کرده و با تخریب اموال، تعدی به جان و مال مردم و ایجاد نا آرامی واغتشاش موجبات نارضایتی شهروندان را فراهم کردند.

فرمانده نیروی انتظامی تأکید کرد: پلیس در کنار مردم و در مقابل اغتشاشگران ایستاده و هرگز اجازه نمی دهد که آرامش و امنیت شهروندان خدشه دار شود.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: به تمامی فرماندهان انتظامی استان ها و شهرستان ها ابلاغ شد با هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار ضمن رصد و پایش آنی از فضای مجازی و حقیقی با مخلان امنیت وغارت گران اموال شخصی مردم و جامعه برخورد کنند.

سردار اشتری با بیان اینکه از مردمان فهیم و شهروندان گرامی به سبب همکاری خوبشان با نیروی انتظامی و پلیس خودشان تشکر می کنم، تصریح کرد: مردم مراقب سناریوهای کشته سازی در حوادث اخیر که جزء راهبردهای هدایت کنندگان خارج از کشور است، باشند البته ردپاهایی هم در این خصوص رویت شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه تعدادی در این چند روز اخیر دستگیر شده اند که بیشتر آنها دغدغه معیشتی نداشتند؛ اعلام کرد: لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضائی شدند، تعدادی که تحت تأثیر هیجانات جوانی اغفال شده بودند طی مراحلی طبیعتا به کانون جامعه باز خواهند گشت.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اعلام کرد: در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است، ان شاء الله شاهد روزگاران خوبتر در سایه امنیت کامل خواهیم بود؛ یادمان نرود امنیت مثال زدنی کشورمان در جزیره ناامنی های منطقه به خودی خود ایجاد نشده است ، قدر بدانیم و همگان برای ایجاد ، بسط و گسترش امنیت تلاش کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه