برگزاری همایش استانی شعر در فومن

نخستین همایش استانی شعر شکوفه های بهمن به میزبانی فومن برگزار می شود

برگزاری همایش استانی شعر در فومن

به گزارش هشت دی،یوسف نیک انجام، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن با اعلام این خبر گفت: فراخوان شرکت برای علاقه مندان در این همایش از ۷ دی ماه منتشر شده است.

وی با بیان  اینکه  این همایش  با  همکاری  انجمن  شعر  و ادب رودکی اجرا خواهد شد افزود: یکی  از اهداف این همایش پاسداشت یاد و خاطره دهه فجر و سالروزپیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در این همایش می توانند اشعار خود را تا تاریخ ۳۰ دی ماه جاری به دبیرخانه این همایش واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فومن ارسال کنند.

نیک انجام با اشاره به اینکه شرکت در این همایش محدودیت سنی ندارد گفت: از هر شاعر شرکت کننده در همایش فقط یک شعر پذیرفته می شود،

وی افزود: موضوع این اشعار باید دهه فجر و انقلاب اسلامی و در سه قالب کلاسیک، نیمایی و سپید سروده شده و جدیدترین اثر شرکت کننده باشد و در همایش  و یا جشنواره دیگر با این اثر شرکت نکرده باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن اعلام کرد: از آثار برگزیده توسط داوران استانی و ملی در اختتامیه این جشنواره در روز ۱۹ بهمن ماه تجلیل خواهد شد.

یوسف نیک انجام تصریح کرد: سید حمیدرضا برقعی مهمان ویژه این همایش و برپایی نمایشگاه عکس انقلاب، سخنرانی و نقد و بررسی و همچنین تجلیل از مادران شهدای هنرمند از جمله برنامه های  پیش بینی شده این  همایش است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه