استاندار گیلان:

صیانت از سرمایه‌گذار در شتاب بخشی به توسعه گیلان مؤثر است / بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش هشت دی،مصطفی سالاری شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای اداری با محوریت معارفه فرماندار جدید این شهرستان اظهار کرد: معیشت مردم و اشتغال به‌ویژه برای جوانان از دغدغه امروز جامعه است. وی بهبود وضعیت معیشت مردم را وظیفه دولت خواند و افزود: با وحدت و همدلی همه دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و قوای سه‌گانه در […]

صیانت از سرمایه‌گذار در شتاب بخشی به توسعه گیلان مؤثر است / بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش هشت دی،مصطفی سالاری شامگاه یک‌شنبه در جلسه شورای اداری با محوریت معارفه فرماندار جدید این شهرستان اظهار کرد: معیشت مردم و اشتغال به‌ویژه برای جوانان از دغدغه امروز جامعه است.

وی بهبود وضعیت معیشت مردم را وظیفه دولت خواند و افزود: با وحدت و همدلی همه دستگاه‌ها و نهادهای حاکمیتی و قوای سه‌گانه در امر تصمیم‌گیری می‌توان با بهره‌گیری از مواهب خدادادی کم‌نظیر و بی‌نظیر در گیلان و نیروی انسانی بی‌نیاز شد.

استاندار گیلان صیانت از سرمایه‌گذار و ایجاد محیطی امن برای کسب‌وکار را مورد تأکید همه مسئولان و مدیران قرار داد و تصریح کرد: مردم مسئولان را انتخاب کرده و کارفرمای ما هستند همه از مردم حقوق می‌گیریم بنابراین باید پاسخگوی مطالبات مردم و در دسترس آن‌ها باشیم پای صحبت آن‌ها بنشینیم و درد دل آن‌ها را بشنویم و تا حصول نتیجه پیگیر مسائل شویم.

وی با اشاره به اینکه اشتغال مردم به همه اقشار و طبقات جامعه ربط دارد و باید مطالبه کنند، گفت: اگر ما کارمان را درست انجام ندادیم مردم زودتر از ما نارسایی‌ها را می‌بینند به‌موقع تذکر بدهند نه‌تنها ناراحت نمی‌شویم بلکه قدردانی هم می‌کنیم تا با تقویت آن قسمت نارسایی‌ها حل شود.

سالاری جذب سرمایه‌گذار را در کارآفرینی و ایجاد اشتغال و شتاب بخشی به توسعه گیلان تأثیرگذار خواند و افزود: همه مدیران و مسئولان استان زمینه جذب سرمایه‌گذار را در کنار کارهای روتین دیگر از اولویت کاری خود قرار داده و در رفع موانع و کمک به سرمایه‌گذار کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه جوانان در خصوص اشتغال از ما گلایه‌مند هستند و ما نباید این گلایه‌ها را تعبیرهای مختلف کنیم، گفت: بیکاری عامل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی مانند طلاق، اعتیاد،… است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تأکید بر اینکه بیش از نیمی از جلسات فرمانداری بایستی با مردم باشد، افزود: انتظار داریم که فرمانداران جلساتی را با اقشار مختلف مردم داشته باشند مسائلشان را بشنوند و از نقطه نظرات ارزشمند آنان استفاده کنند و باید بتوانیم نظارت مردم را بر خودمان بپذیریم.

وی با اشاره به اینکه دولت به دنبال کوچک‌سازی و کاهش هزینه‌هاست، تصریح کرد: سفر مدیران کل استان به شهرستان‌ها برای شنیدن درد دل‌های مردم و پیگیری مسائل در حل مشکلات آنان مؤثر است.

سالاری جوان‌گرایی را از رویکردهای مدیریتی خود بیان کرد و افزود: شخصاً مسئولیت تبعات عملکرد آن‌ها را می‌پذیرم.

وی به یکپارچگی و وحدت در تیم اجرایی تأکید کرد و افزود: از فرمانداران می‌خواهم هر جا نیاز است به ترمیم تیم اجرایی خود بپردازند زیرا در آینده از چگونگی عملکردشان در خصوص استفاده از ظرفیت‌های منطقه در خصوص مسائل عمرانی و حل مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان و پاسخ می‌خواهم.                   در پایان این جلسه علی وارسته به‌عنوان فرماندار جدید رودسر معرفی و از زحمات امیر جانبازی فرماندار سابق قدردانی شد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه