مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری گیلان خبر داد

سیگار جز فراوان‌ترین کالا قاچاق در گیلان

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری گیلان بابیان اینکه سیگار جز فراوان‌ترین کالا قاچاق در گیلان بود گفت: در این زمینه حدود ۲۳۶ فقره پرونده داشتیم که ۲۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۶۲ پاکت سیگار قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان کشف شد.

سیگار جز فراوان‌ترین کالا قاچاق در گیلان

به گزارش هشت دی،نادر عبدالله پور در نشست خبری بابیان اینکه در آمار هشت‌ماهه امسال البسه جز کالاهای فراوان کشف‌شده استان بود اظهار کرد: در هشت‌ماهه امسال ۱۱۳ فقره پرونده داشتیم که مقدار ۷۵ هزار ۹۳۴ عدد به ارزش حدود دو میلیارد ۶۰۰ میلیون تومان در بحث البسه بود.

وی با اشاره به کالاهای قاچاق درزمینهٔ لوازم‌آرایشی و بهداشتی افزود: در این زمینه ۲۳۱ فقره پرونده داشتیم که مقدار آن‌ هفت میلیون و ۶۹۷ هزار عدد بود که حدود چهار و‌ نیم میلیارد تومان کشفیات در این موضوع داشتیم.

مدیرکل امنیتی، انتظامی استانداری گیلان بیان کرد: در بحث برنج ۱۳ فقره پرونده داشتیم که یک‌میلیون و ۸۲۸ هزار و ۹۸۲ کیلو به ارزش چهار میلیارد ۵۰۰ هزار تومان در گیلان کشف شد.

عبدالله پور بابیان اینکه سیگار جز فراوان‌ترین کالا قاچاق در گیلان بود گفت: در این زمینه حدود ۲۳۶ فقره پرونده داشتیم که ۲۱ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۶۲ پاکت سیگار قاچاق به ارزش ۵ میلیارد تومان کشف شد.

وی با اشاره به اینکه درزمینهٔ لوازم‌خانگی که ۱۰۵ فقره پرونده داشتیم خاطرنشان کرد: حدود ۵۱ هزار و ۷۸۹ دستگاه به ارزش ۳ میلیارد تومان کشفیات داشتیم.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گیلان گفت: درمجموع ۱۷ میلیارد تومان نسبت به سال گذشته در کمیسیون ‌و‌ کارگروه‌های پنج‌گانه که فعالیت خودشان رادارند کشفیات بیشتر شده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه