تصمیم باشگاه؛ فروش طارمی در نیم فصل

خبر جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس خبر غیر منتظره‌ای بود. هر چند خیلی‌ها می‌دانستند که او به هر حال آخرین فصل حضورش را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد. با این وجود خیلی‌ها به خاطر اتفاقات اخیر دوست داشتند او در پرسپولیس بماند و در دوره‌‌ای که پرسپولیس نمی‌تواند بازیکن جدید بگیرد کمک حال تیمش باشد.

تصمیم باشگاه؛ فروش طارمی در نیم فصل

به گزارش ۸دی، محمدرضا حاجی‌بیگی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره توضیحات بیشتری داده است، وی گفت: به‌هرحال ما علاقه‌مند به ماندن طارمی بودیم، چرا که از دو پنجره نقل‌وانتقالات محروم هستیم، اما وقتی بازیکن خودش تمایل به ماندن ندارد ما هم مخالفتی با این قضیه نکرده و تصمیم گرفتیم مانع پیشرفت بازیکن‌مان نشویم.

در نیم فصل طارمی را می‌فروشیم

ما اگر بخواهیم مانع جدایی طارمی شویم می‌توانیم، اما وقتی خودش نمی‌خواهد نمی‌شود به زور این کار را کرد. بازیکنی که به زور در تیم بماند مسلماً کارایی لازم را نخواهد داشت. به‌هرحال قرارداد طارمی در پایان فصل تمام می‌شود و ما به او گفتیم دوست داریم که بمانی و پیشنهاد قرارداد دو ساله را به وی دادیم، اما خودش گفت تمایلی برای ماندن ندارد و از این‌رو آماده‌ایم تا طارمی را در همین نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ترانسفر کنیم تا حداقل باشگاه به حق‌وحقوق خود برسد.

طارمی خودش نمی‌خواهد بماند

هر بازیکنی آزاد است در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. در کنار این قضیه ما هم روی بازیکن‌مان غیرت و تعصب داریم و علاقه‌مندیم او در اوج از تیم برود. البته نمی‌خواهیم باشگاه‌های دیگر فکر کنند ما طارمی را نخواستیم بلکه اتفاقاً به او پیشنهاد تمدید قرارداد دادیم که نپذیرفت. او تمایل دارد برود و اینکه این کار بی‌وفایی به هواداران است یا نه به خود بازیکن ربط دارد. ما هم نمی‌خواهیم مانع رشد بازیکن شویم. قطعاً می‌خواهیم از این انتقال سود ببریم. ضمن اینکه از طارمی خواستیم کتباً اعلام کند که نمی‌خواهد بماند و او هم از طریق وکیلش این کار را کرد.

یک تیم عربی

وکیل طارمی قرار است امشب به ما اعلام کند کدام تیم عربی این بازیکن را می‌خواهد و بعد از آن برای انتقال او اقدام خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه