تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و دولت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و دولت خبر داد.

تشکیل کارگروه مشترک فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و دولت

به گزارش ۸دی نیوز، صفر نعیمی رز سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت وگو با خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به جلسه صبح امروز اعضای این فراکسیون با رئیس جمهور گفت: این جلسه صبح امروز در نهاد ریاست جمهوری و با حضور اعضای فراکسیون، حجت الاسلام انصاری، محمد نهاوندیان، محمدباقر نوبخت، شریعتمداری و طیب نیا برگزار شد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در این جلسه رئیس جمهور درباره مهم ترین مسال روز کشور با نمایندگان سخن گفت، افزود: در این جلسه مباحث تعامل بین مجلس و دولت و فراکسیون مطرح شد و رئیس جمهور اعلام کرد که دولت از زمان آغاز فعالیت با مشکلات فراوانی مواجه بود و گوشه ای از این مشکلات حل شده و سرعت حل مشکلات باید بیشتر شود.

وی ادامه داد: رئیس جمهور همچنین درباره موضوع تورم توضیحاتی را ارائه و تاکید کرد که تعامل بیشتر بین دولت و مجلس و فراکسیون به نفع مردم است و در صورتی که در مقابل هم باشیم مردم ضرر می کنند.

نعیمی افزود: رئیس جمهور همچنین درمورد سوال نمایندگان از وزرا گفت که نمایندگان سعی کنند در چارچوب وظایف وزرا سوال مطرح کنند و خارج از بحث نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان این که موضوع سلامت، یارانه نقدی و اصلاح آن از فروردین از جمله محورهای سخنان رئیس جمهور با نمایندگان بود، گفت: رئیس جمهور همچنین از افراد پردرآمد خواست که برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام نکنند.

وی تاکید کرد: موضوع دیگری که در جلسه مطرح شد بحث سیاست خارجی بود که رئیس جمهور در این رابطه گفت دولت گام های خوبی برداشته و دیدگاه جهان نسبت به ایران عوض شده و تیم مذاکره کننده ایران تیم حرفه ای است و امید موفقیت بیشتر وجود دارد.

نعیمی تاکید کرد: در جلسه امروز کارگروه مشترک فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت و دولت تشکیل شود و مقرر شد این کارگروه در سال آینده با برگزاری جلسات خود تعامل میان مجلس و دولت را افزایش دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
احمد
آخه [...] ولايت با دولت قابله جمع هست چقدر نون به نرخ روز [...] شماها بجاي اين [...] جلوي فساد رو بگيريد مردم بهتون راي ميدن صداي مردم باشيد
در حاشیه