در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری رشت مطرح شد:

استاندار گیلان: در مقابل جوانان بیکار و خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند مسئولیم

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز ما در هر پست و موقعیتی که هستیم در مقابل جوانان بیکار و خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند مسئولیم، گفت: هدف ما خدمت و ایجاد امید در بین مردم است.

استاندار گیلان: در مقابل جوانان بیکار و خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند مسئولیم

به گزارش خبرنگار ۸دی، مصطفی سالاری صبح امروز در آیین تکریم سیروس شفقی فرماندار پیشین شهرستان رشت و معارفه سید محمد احمدی سرپرست فرمانداری این شهر با بیان اینکه حضور در این جمع فرصتی است برای دیدار با مسئولان و ارائه گزارش مختصری از عملکرد، اظهار کرد: کلیه همکاران این جمع و کسانی که از خزانه دولتی حقوق می گیرند، یا در این دولت صاحب اختیار هستند از دارایی مردم حقوق می گیرند یعنی حقوق بگیر مردم هستند و مردم کارفرمای شما هستند.

وی افزود: مسئولان و دولتمردان با چند واسطه اختیارات خود را از مردم کسب کرده اند و حقوق و دستمزد ما از سمت مردم است که برای مردم کار کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه در همه اوقات مراحل و وظیفه جدی ما این است که به مطالبات، انتقادات و شکایات مردم‌توجه ویژه داسته باشیم، افزود: ما باید بین مردم باشیم تا مشکلات آنها را بشنویم و ابن وظیفه تمام نهادها و دستگاه ها است.

سالاری با بیان اینکه دولت، نمایندگان مجلس و کلیه نهادها موظفند امید در بین مردم را تقویت کنند، بیان کرد: هر کارگزار یا مسئولی که برای مردم کم بگذارد به پای همه ما نوشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه همه باید اول پاسخگو و شنوای مردم باشیم، افزود: اگر خودمان اشکال یا ایرادی در عملکرد خود داریم باید خود را تصحیح کنیم یا اگر انتقادی به مسئول یا بخشی است باید به آن مسئول اعلام کنیم زیرا انتقادات کارگشای امور هستند.

استاندار گیلان با بیان اینکه ما و همه دستگاه ها در مقابل مردم مسئول هستیم و عملکرد قوی ما باعث میثاق و وحدت بیشتر مردم‌ با نظام و دولت می شود، گفت: بیش از نیمی از سالن جلسات باید با حضور مردم پر باشد و طوری نباشد که دولتی ها در این جلسات دور هم بشینیم‌ و بگوییم همه چیز خوب است.

وی با بیان اینکه وقت و مال ما متعلق به مردم است و باید در کنار مردم بشینیم و آنها بگویند کدام کار ما مناسب است و کجا کم کاری کردیم، گفت: باید بدون درگیری و با آرامش در کنار هم به اصلاح کاستی های خود بپردازیم.

سالاری با بیان اینکه امروز ما در هر پست و موقعیتی که هستیم در مقابل جوانان بیکار و خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند مسئولیم، گفت: هدف ما خدمت و ایجاد امید در بین مردم است.

استاندار گیلان با بیان اینکه از ائمه جمعه سراسر استان، نهادها، مراجع، نهادهای حاکمیتی و… از همه می خواهم با روحیه تعامل دست به دست هم بدهیم و خدمت کنیم، گفت: مشکلات مردم حل شدنی است باید خدمت کنیم و با تعامل مطلوب می توانیم به اهداف خود که رفع نیازهای مردم و توسعه کشور و استان است دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به جوانان تحصیل کرده که فاقد شغل و عدم امکان ازدواج هستند، گفت: مشکلات مردم را نباید کتمان کرد باید با دقت بررسی شود و فضا را را برای کار کردن  هدف گذاری کنیم اگر دست به دست هم بدهیم بدون شک مسکلات جوانان قابل حل شدن است.

به گزارش ۸دی، در پایان این جلسه با تکریم سیروس شفقی فرماندار پیشین رشت، سید محمد احمدی به عنوان سرپرست فرمانداری رشت معارفه و منصوب شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه