فرماندار شهرستان آستارا خبر داد

سامان‌دهی طرح سالم‌سازی سفیر امید آستارا با بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار

فرماندار شهرستان آستارا از اجرای طرح الگویی سامان‌دهی شناگاه‌ها و سواحل استان گیلان در طرح سالم‌سازی سفیر امید این شهرستان خبر داد و گفت: جهت اجرای این طرح در مرحله نخست، بیش از دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

سامان‌دهی طرح سالم‌سازی سفیر امید آستارا با بیش از ۲ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش هشت دی،یونس رنجکش  در حاشیه بازدید مشترک مدیران و کارشناسان استانداری گیلان از طرح سالم‌سازی سفیر امید این شهرستان اظهار کرد: در طرح سالم‌سازی سفیر امید، شرایط مساعدی جهت اجرای طرح الگویی ساماندهی شناگاه‌ها و سواحل استان گیلان وجود دارد.

به‌گفته فرماندار شهرستان آستارا، اجرای طرح الگویی سامان‌دهی شناگاه‌ها و سواحل استان گیلان در این شهرستان با توجه به سفر اخیر استاندار به شهرستان آستارا و تأکید ایشان بر تکمیل زیرساخت‌های خدماتی و تفریحی در سواحل این شهرستان در دستور کار فرمانداری و شهرداری آستارا قرار گرفته است.

وی اعتبار لازم جهت اجرای این طرح در مرحله نخست را بیش از دومیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد فروشگاه، ایجاد اقامتگاه جهت استراحت، سرویس بهداشتی و تعبیه دوش حمام از جمله امکانات پیش‌بینی‌شده برای طرح مذکور است.

رنجکش اجرای این طرح را در خدمات‌دهی مطلوب و هدف‌مند به گردشگران ساحلی تأثیرگذار دانست و بیان کرد: با توجه به جمعیت هدف موجود در سواحل شهرستان آستارا می‌توان با تأمین امکانات موردنیاز و خدمات مطلوب به گردشگران زمینه‌های جذب گردشگر و ماندگاری آن‌ها را در منطقه افزایش دهیم.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه