تاکید رئیس کمیته خدمات مسلح سنای آمریکا به حمایت از اغتشاشات ایران

رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنای آمریکا با انتقاد از نفوذ ایران در منطقه، بر حمایت ایالات متحده از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرد.

تاکید رئیس کمیته خدمات مسلح سنای آمریکا به حمایت از اغتشاشات ایران

به گزارش هشت دی،در حالی که به تعداد مقامات آمریکایی حامی اغتشاشات اخیر در ایران افزوده می‌شود، «جان مک‌کین» سناتور ضد ایرانی نیز در حمایت از اغتشاشگران اظهار نظر کرد.

مک‌کین که ریاست کمیته خدمات مسلح سنای آمریکا را نیز برعهده دارد، در صفحه توئیتر خود با به اشتراک گذاشتن مقالات ضد ایرانی درباره اغتشاشات اخیر، در توئیتر خود بر حمایت آمریکا از اغتشاشگران تاکید کرد.

«مایک کلی» عضو مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت پنسیلوانیا، با اشاره به حمایت دونالد ترامپ از اغتشاشات ایران، گفت آمریکا در کنار اغتشاشگران ایستاده و دوست آنهاست.

پیش از آنها تعداد زیادی از مقامات آمریکایی شامل «دونالد ترامپ» رئیس جمهور، «پاول رایان» رئیس کنگره، «تام کاتن» سناتور و سخنگوی کاخ سفید با صدور بیانیه‌هایی رسما از وقوع اغتشاشات در ایران حمایت کرده بودند. (جزئیات بیشتر)

به دنبال تجمع اعتراضی روز پنجشنبه جمعی از مالباختگان موسسات مالی در مشهد که با شعارها و مطالبات اقتصادی مردم همراه شد روز جمعه نیز برخی نقاط کشور شاهد تجمعاتی محدود بود.

 از شهرهای کرمانشاه، رشت، ساری، قم، قزوین و همدان حاکی از آنست که در این شهرها تجمعاتی برگزار شد که بعضا با شعار های تندی همراه بود.

بیشترین تجمع پیش از ظهر جمعه در کرمانشاه گزارش شد  که  با مداخله پلیس خاتمه یافت.

اگرچه رسانه های ضدانقلاب تلاش داشتند نشان دهند که مطالبات تجمعات امروز سیاسی است اما گزارشهای میدانی خبرنگاران فارس، حاکی از آنست که بسیاری از مردم که نسبت وضعیت گرانی ها معترض بودند با مشاهده شعارهای سیاسی لیدرهای این تجمعات، ترجیح دادند که با شعاردهنگان همراه نشوند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه