در هفته دوم رقابت‌ها صورت گرفت

۲ پیروزی انرژی‌پویا قم در لیگ کاراته امید ایران

کاراته‌کارهای تیم انرژی‌پویا قم دومین هفته رقابت‌های فصل ۱۳۹۶ لیگ امید کاراته باشگاه‌های کشور را با کسب دو برد به پایان رساندند.

۲ پیروزی انرژی‌پویا قم در لیگ کاراته امید ایران

به گزارش هشت دیدر حالی که از امسال مسابقات لیگ برتر کاراته امید باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود، دو تیم انرژی‌پویا و شیتوریو کن‌ شی کان به نمایندگی از استان قم متشکل از کاراته‌کاهای مستعد و پرتوان این رده سنی با حریفان لیگ برتری مسابقه می‌دهند.

بعد از مصاف هر دو نماینده قم با یکدیگر در هفته نخست رقابت‌ها، در هفته دوم نتایج به شکلی رقم خورد که عنوان سومی تیم کاراته انرژی‌پویای قم را به دنبال داشت و کاراته‌کاهای تیم شیتوریو کن شی کان قم نیز رتبه چهارمی نیم فصل نخست لیگ برتر امید کشور را به خود اختصاص دادند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، دیدارهای هفته دوم لیگ برتر امید در تهران به انجام رسید و تیم پاس با کسب ۱۵ امتیاز تیمی و ۱۰۳ امتیاز انفرادی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود کرد و عقاب مقاومتشوبوکان با ۱۲ امتیاز تیمی و ۹۵ امتیاز انفرادی در رده دوم ایستاد.

کاراته‌کاهای تیم انرژی‌پویا قم که با هدایت ابوالقاسم پایدار در این دوره از مسابقات حضور یافته در پایان هفته دوم با کسب ۹ امتیاز تیمی و ۶۸ امتیاز انفرادی در مکان سوم قرار گرفت، ضمن اینکه شیتوریو کن شی کان قم با کسب ۶ امتیاز تیمی و ۴۹ امتیاز انفرادی مقام چهارمی را کسب کرد.

تیم انرژی‌پویا قم در نخستین مسابقه هفته دوم این فصل برابر تیم چای رفاه گیلان به میدان رفتند و با حساب ۱۸ بر سه حریف خود را شکست داد تا با روحیه‌ای مضاعف در مسابقه بعدی به مصاف تیم گرین رفته و این تیم را نیز با همین نتیجه مغلوب کنند اما سومین مسابقه این هفته با  شکست ۱۸ بر سه انرژی‌پویا قم مقابل پاس همراه بود.

کاراته‌کاهای تیم شیتوریو کن شی کان قم نیز این هفته ۱۸ بر سه به تیم عقاب مقاومت شوبوکان باخت، در دومین مسابقه خود با حساب ۱۵ بر ۶ مغلوب تیم صدرنشین پاس شد و سومین مسابقه این هفته را با نتیجه ۱۸ بر سه برابر تیم کاراته باشگاه گرین به پایان رساند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه