نماینده مردم رشت:

منتسب کردن آشوب‌های خیابانی به اصولگرایان فرافکنی است/ جوانان طعمه ضدانقلاب داخلی نشوند/ نباید بهانه به دست فتنه گران داد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی منتسب کردن آشوب‌های خیابانی به اصولگرایان را نوعی فرافکنی دانست و با هشدار به جوانان اعلام کرد طعمه جریان ضدانقلاب داخلی و انتقام جویان نشوند.

منتسب کردن آشوب‌های خیابانی به اصولگرایان فرافکنی است/ جوانان طعمه ضدانقلاب داخلی نشوند/ نباید بهانه به دست فتنه گران داد

به گزارش ۸دی؛ جبار کوچکی نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با اشاره به تجمعات و ناآرامی‌های اخیر جمعی جوانان در کشور اظهار کرد: در سالگرد خروش ملت علیه فتنه گران انتظار این بود که همه کمک کنند تا حماسه ۸ و ۹ دی ملت که بساط فتنه گران را جمع کرده بود به خیابان بیایند و انزجار خود را از فتنه گران اعلام کنند اما تجمعات سازمان‌دهی شده از سوی بیگانگان یک روز قبل از ۹دی در کشور سعی کرد تا به حماسه ۹دی ملت لطمه بخورد.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید نابسامانی‌های اقتصادی در کشور را کنترل کند، افزود: در برخی از تجمعات مردم مشکلات مؤسسات مالی و اقتصادی حاکم در کشور نظیر گرانی و بیکاری را مطرح کرده‌اند که حقشان است و دولتمردان باید مسائل مربوط به کشور را در دست بگیرند و در کنترل خود داشته باشند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها در تجمعات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند و با به خیابان آمدن خود و شعار علیه نظام زمینه فتنه‌ای دیگر را رقم می‌زنند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با ناپخته و ناصحیح خواندن اظهارات جهانگیری در سخنرانی اخیرش، خاطرنشان کرد: معاون اول رئیس‌جمهور هم اخیراً در رابطه با مشکلات مردم مواضع خیلی بدی گرفته و به‌جای اینکه شیوه خود را اصلاح کنند و مردم را راضی نگه‌دارند به جناح رقیب خود حمله می‌کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حرف جهانگیری در این مقطع از زمان درست نبود، افزود: جهانگیری به‌جای اینکه به مردم اعلام کند که خونسردی خود را در تحمل سختی‌ها و تنگ معیشتی‌ها حفظ کنند به شکلی تلاش کرد که به جامعه بقبولاند که جناح مخالف مردم را به خیابان‌ها آورده است.

کوچکی نژاد با فرافکنی خواندن اظهارات برخی از اپوزسیون‌ها گفت: برخی از آقایان نیز به جناح اصولگرایان حمله کرده‌اند که تندروها عامل شده‌اند تا مردم به خیابان‌ها بیایند و این نوع اظهار و نظرها نوعی فرافکنی است.

وی بابیان اینکه اظهارنظر برخی از مسئولان در این مقطع از زمان که در رأس قدرت و حکومت هستند بسیار خطرناک است، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری کسانی که در رأس هستند باید در مقابل مردم پاسخ‌گو باشند نه اینکه نقش اپوزسیون به خود گرفته و در جناح معترضین قرار بگیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس بابیان اینکه این نوع رفتار به‌یقین در ذهن مردم و تاریخ ایران به‌عنوان رفتار بد دولت مستقر باقی خواهند ماند، تصریح کرد:  در ۹ دی همه باید به تجمعات و خیابان‌ها بیایند و هم به دولتمردان تذکر دهند که به امورات مردم بیشتر توجه کند و هم به کسانی که قصد آشوب دارند و بساط سوءاستفاده برخی‌ها را فراهم می‌کنند تذکر دهند که حواسشان را جمع و رفتارشان را کنترل کنند.

نائب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با هشدار به جوانان از توطئه ضدانقلاب در کشور بیان کرد: من به همه جوانان به‌خصوص استان گیلان و شهر رشت تاکید می‌کنم که گول بیگانگان و افراد ضدانقلاب داخلی را نخورند و طعمه آن‌ها قرار نگیرند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: نظام جمهوری اسلامی موظف است در بحث اشتغال و کنترل تورم و ایجاد رفاه مردم تلاش کند و این جز تکالیف نظام است.

کوچکی نژاد با تاکید بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و بهانه دست فتنه گران ندهند، افزود: به خیابان آمدن و علیه برخی ارکان نظام شعار دادن به‌یقین القائاتی هست که ضدانقلاب به آن تاکید دارد و همان فتنه‌گرانی که اموال مردم را آتش زدند، به خیابان‌ها آمدند و به اعتقادات مرد توهین کردند همان فتنه گران در صفوف جوانان مردم ورود کرده‌اند و در حال انتقام‌گیری از حرکت عظیم ملت در حماسه ۹ دی هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه