سردار علیزاده:

مردم ولایتمدار گیلان در ۹ دی به فتنه ۸۸ خط بطلان کشیدند

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان گفت: مردم ولایتمدار در ۹ دی به فتنه ۸۸ خط بطلان کشیدند.

مردم ولایتمدار گیلان در ۹ دی به فتنه ۸۸ خط بطلان کشیدند

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، نظرعلی علیزاده شامگاه جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۸ و ۹ دی ماه و یادبود شهید مدافع حرم اسماعیل سیرت‌نیا در مهدیه رشت اظهار داشت: خسارت‌های ناشی از فتنه ۸۸ از خسارات جنگ هشت ساله ایران با رژیم بعث عراق بیشتر بود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: امروز عده‌ای از مزدوران داخلی به تبعیت از اربابان خارجی خود در تلاشند تا سران فتنه را از حصر خارج کنند.

علیزاده با بیان اینکه سران فتنه باید در دادگاه نسبت به جنایت‌هایی که در سال ۸۸ در حق مردم ولایت‌مدار ایران‌ کردند پاسخگو باشند تاکید کرد: مردم ولایتمدار و با بصیرت ایران اسلامی در فتنه ۸۸ آسیب گسترده‌ای را از سوی فتنه‌گران متحمل شدند اما توانستند در ۹ دی به قائله خاتمه دهند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به  اعتراضات روزهای اخیر در برخی از مناطق کشور تصریح کرد: این‌ عده قلیل با حرکات خیابانی در تلاشند حماسه عظیم ۸ و ۹ دی ماه را تحت‌الشعاع خود قرار دهند.

علیزاده با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران سوابق درخشانی در آزمون‌های مختلف در طول عمر انقلاب دارند گفت: اگر مدیریت‌کنندگان فتنه ۸۸ به حرکات و اعتراضات خیابانی خود ادامه دهند ملت ایران حماسه‌ای دیگر مانند حماسه ۸ و ۹ دی را تکرار می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات موجود در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی کشور از مطالبات نیروهای انقلابی است تصریح کرد: با وجود مشکلات مختلف امروز در عرصه‌های اجتماعی مردم بیشترین فشار در این عرصه متحمل می‌شوند و مسئولان دولت اقدامی برای رفع مشکلات نمی‌کنند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان با بیان اینکه نبود برنامه‌ریزی درست برای برطرف کردن مشکلات عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه از ناتوانی و عدم کارایی دولت در مدیریت کشور است گفت: دولت در قبال مسئولیت‌های موجود در جامعه ناتوان است.

علیزاده با اشاره به اینکه نیروهای مؤمن و انقلابی همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده و خط انقلاب را گم نمی‌کنند افزود: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که جبهه ولایتمداری و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی لحظه‌ای خالی نمی‌ماند‌‌.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان خاطرنشان کرد: مطالبات نیروهای مومن و انقلابی ایران اسلامی از این پس در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، و خدمات‌رسانی به مردم مظلوم و محروم جامعه است و این مطالبات تشدید می‌شود.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه