بزن بزن فرهنگی در شفت دردسر ساز شد

دو اداره فرهنگی که در یک ساختمان و در جوار هم مستقراند، بعلت پرداخت قبوض شهری با هم در گیر شده اند.

بزن بزن فرهنگی در شفت دردسر ساز شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صبح شفت، در حالی که به پایان سال ۹۲ می رسیم دو اداره در شفت مشغول درگیری و زد و خورد با همدیگراند.

دو اداره فرهنگی که در یک ساختمان و در جوار هم مستقراند، بعلت پرداخت قبوض شهری (اب ،برق و گاز ) با هم در گیر شده اند.

وقتی با روسای این دو اداره تماس گرفتیم هرکدام نظری خاص خودشان را داشتند یکی می گفت: این ساختمان مال اداره ماست حالا که با بزرگواری ما در این مکان مستقر شده اند بایستی پول آب، برق و یا گاز باید به طور مشاع و مساوی پرداخت شود در حالیکه اداره دومی (!) تا الان یک ریال هم هزینه پرداخت نکرده است.

رئیس اداره دیگر هم به این سخنان واکنش نشان داده و به ما گفت: من مگر مصرف من چقدر است که بخواهم این هزینه را پرداخت کنم؟! آنهم وقتی که اداره ی اولی(!) سالن همایش را به ادارات دیگر اجاره می دهد. مثلا: همین چند وقت پیش یک ماه سالن را به دانشگاه پیام نور برای برگزاری امتحانات داده است، پس هزینه اش را از آن دانشگاه بگیرید.

حال در ایامی که به آغاز سال نو نزدیک و نزدیک تر می شویم می بینیم دستگاه های محترم فرهنگی بجای اینکه بفکر میزبانی از مسافرین و معرفی بیشتر و بهتر شهرستان باشند گرفتار حاشیه ها شده و به جان هم افتاده اند.

آنچه مسلم است در اینگونه شرایط نقش مسئولین شهرستان پررنگ تر و مهم تر می شود اما انگار از آنان هم آبی گرم نشده و این دو نهاد فرهنگی متوسل به زور آزمایی شده اند.

نکته ای که جای تاسف دارد این است که این دو اداره از نهاد های فرهنگی شهرستان هستند و بایستی خود گامی در جهت بهبود وضع فرهنگی شفت بردارند اما مسلما این دست اتفاقات موجب خدشه دار شدن اعتبار آنان خواهد شد.

لازم بذکر دلایلی هم از دو طرف ذکر شده از جمله ندادن بلیط مجانی کنسرت و …. حال امیدواریم دیگر شاهد اینگونه مسائل در شهرستان نباشیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
میثم
ای جانم فرماندار پس چکاره هست اونجا هههههه
محمد
ای جانم رییس [...]بجای کارهای فرهنگی اونجا دعوا میکنی .خدایا شفت چه گناهی کرده که اینچنین مدیرانی در انجا کار میکنند
در حاشیه