۹ دی دیگری در راه هست، حزب الله بهوش!

مطالبه گری حق مردم است. اصلا «انقلاب اسلامی» آمده است تا مدیران جامعه که باید نوکری مردم را بکنند، در این گونه مواقع، پاسخگو باشند. کسی حق ندارد به این نوع اعتراضات، خُرده بگیرد.

۹ دی دیگری در راه هست، حزب الله بهوش!

به گزارش ۸دی، چند روز قبل در مشهد مقدس شاهد اعتراض مردم بودم، مردمی که آمده بودند بگویند چرا مسئولان به فکر گرانی نیستند؟ به فکر شغل جوانان نیستند؟ به فکر تعطیلی کارخانه ها نیستند؟ در کل به فکر معیشت مردم نیستند؟

این نوع مطالبه گری حق مردم است. اصلا «انقلاب اسلامی» آمده است تا مدیران جامعه که باید نوکری مردم را بکنند، در این گونه مواقع، پاسخگو باشند. کسی حق ندارد به این نوع اعتراضات، خُرده بگیرد.

مسئولان سیاسی شهر باید به این تجمعات معترضانه اجازه برگزاری را بدهند تا این نوع اعتراضات، غیر قانونی برگزار نشود.

ماموران انتظامی و امنیتی باید نظم و امنیت این گونه اعتراضات را تأمین کنند تا سودجویان داخلی و خارجی ازین گونه تجمعات بهره ناصواب نبرند.

جوانی معترض به من گفت: «…ما مملکت خود را دوست داریم. رهبرمان را دوست داریم، از دشمنان این ملت هم بیزاریم ولی این حق ماست که از مسوولان نظام مطالبه حقوق از دست رفتۀ خود را بکنیم. برخی از مسوولان مان انقلاب و ماهیت آن را فراموش کرده اند. نمی دانند محرومین و مستضعفین ولی نعمتان انقلابند.»

من فقط به درد و دلش گوش کردم و جوابش را ندادم. ولی الان توصیه ای به جوانان مومن ایران زمین دارم و آن اینکه هوشیار باشیم تا از این فضای مطالبه گری، دشمن سوء استفاده نکند و بدانیم دشمنان مان جز ذلت، خاری و سرشکستگی برای ما، چیز دیگری نمی خواهند.

در پایان اینکه…

۹ دی دیگری در راه هست…

نویسنده : اسماعیلی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه